مدیرکل زندان‌های لرستان با اشاره به این‌که رعایت حقوق شهروندی یکی‌از نگاه‌های قرآنی به انسان‌هاست، گفت: زندان‌بانان ما در سراسر کشور از فعالان گمنام کشور هستند که در این میان مراقبان کانون‌های اصلاح و تربیت زحمات بسیاری متحمل می‌شوند.
کد خبر: ۴۱۳۰۱۹
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۸ 24 April 2017
محمدعلی محمدی  مدیرکل زندان‌های لرستان در نشست کارگروه بانوان که با موضوع «حمایت از حقوق کودکان» با حضور الوندی، دبیر مجمع علمی حقوق کودکان دادگستری کل کشور در استانداری لرستان، برگزار شد، اظهار کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نگاه ما به زندان‌ها نگاه قرآنی و اسلامی بوده است.


وی با اشاره به این‌که رعایت حقوق شهروندی یکی‌از نگاه های قرآنی به انسان‌هاست، ادامه داد: زندان‌بانان ما در سراسر کشور از فعالان گمنام کشور هستند که در این میان مراقبان کانون‌های اصلاح و تربیت زحمات بسیاری متحمل می‌شوند.


محمدی با تاکید بر این‌که رعایت مقررات برنامه‌های سازمانی از اولویت‌های کاری این سازمان است، گفت: سعی شده است برای مدیریت و کار در کانون‌های اصلاح تربیت کودکان نوجوانان از افراد باانگیزه استفاده شود.


مدیرکل زندان‌های لرستان با اشاره به اجرای بندهای پیمان‌نامه حقوق کودکان در استان، ادامه داد: ما در انجمن حمایت از زندانیان و بنیاد تعاون و حرفه‌آموزی زندانیان از زندانیان حمایت کرده و با کمک آموزش و پرورش زندانیان می‌توانند نسبت به ادامه تحصیل از طریق آموزش از راه دور اقدام کنند.


وی با اشاره به اجرای طرح کاهش جمعیت کیفری از طریق تسهیل وثیقه‌گذاری، عنوان کرد: در سال گذشته ۱۸۲ مورد ورودی متهم داشتیم که از طریق اجرای همین طرح ۱۴۱ مورد آزاد شدند.



منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار