مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان از ایجاد زمینه اشتغال 300 نفر به شکل دائم و 4000 نفر به صورت فصلی در پایین‌دست سد کمندان ازنا خبر داد.
کد خبر: ۴۱۲۵۴۳
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۷ 23 April 2017

دکتر رضا میرزایی مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان  در جریان نشست مشترک با مدیران موسسه زائر اقتصادی آستانه مقدسه حضرت معصومه(س) در خرم‌آباد گفت: با توجه به نامگذاری امسال "اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال" شرکت آب منطقه‌ای لرستان برای اشتغالزایی برنامه‌ریزی داشته است. 

وی تصریح کرد: با ایجاد زمینه‌های کاشت درختان مثمر و گل محمدی در پایین دست سد کمندان، علاوه بر ایجاد اشتغال دائم 300 نفر می‌توان زمینه‌های اشتغال 4000 نفر را به صورت فصلی ایجاد کرد.

 میرزایی اضافه کرد: کشور ما بر روی کمربند خشک دنیا قرار گرفته و باید با برنامه‌ریزی دقیق برای استفاده از همه داشته‌های موجود تلاش کرد.

وی با اشاره به بهینه بودن طرح موجود اظهار کرد: در طرح یاد شده می‌توان با کمترین آب مصرفی، حدود 10 هکتار از اراضی را سیراب کرد.

علی جعفری مدیر طرح و برنامه موسسه زائر اقتصادی حضرت معصومه(س) نیز گفت: اراضی پایین‌دست این منطقه استعداد کاشت درختان مثمر و گل محمدی را داراست که در فاز نخست 1200 هکتار از مجموع 2200 هکتار منطقه نقشه‌برداری شده است.

وی تصریح کرد: با اجرای مقدمات طرح و تنها در 200 هکتار از این اراضی می‌توان اشتغال 300 نفر را به صورت مستقیم ایجاد کرد. 



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار