فرماندار سلسله گفت: بیش از ۶۰ نقطه در سطح شهرستان سلسله فاقد امکانات مخابراتی مناسب است که انتظار می‌رود نسبت به برطرف کردن مشکلات مخابراتی این نقاط تمهیدات لازم اندیشیده شود.
کد خبر: ۴۱۲۲۳۲
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۶:۵۶ 23 April 2017
قدرت الله فلاح نژاد  فرماندار سلسله دیروز در جلسه مشترک ستاد انتخابات استان و شهرستان سلسله با اشاره به اینکه مردم ایران اسلامی از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون با حضور گسترده خود در انتخابات، مهر تأییدی بر عملکرد و فعالیت‌های مسئولان نظام زده و با مشارکت در تعیین سرنوشت خود، افراد شایسته را انتخاب کرده‌اند، اظهار داشت: در انتخابات دهمین دوره مجلس و پنجمین دوره خبرگان رهبری که در شهرستان سلسله برگزار شد، 82 شعبه به جمع‌آوری آرای مردم در شهرستان اختصاص یافت.


وی با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در دوره قبل، افزود: در شهرستان سلسله در دوره قبل نیز 107 شعبه به کار جمع‌آوری آرای مردم در سطح شهرستان اختصاص یافت و در این دوره نیز تمامی تدابیر لازم برای برگزاری انتخاباتی، باشکوه، قانونمند، سالم و با حضور حداکثری در شهرستان سلسله فراهم شده است.


فرماندار سلسله با اشاره به در نظر گرفتن 30 جایگاه در سطح شهر برای تبلیغات نامزدهای انتخاباتی، خاطرنشان کرد: در روز برگزاری انتخابات نیز اکیپ‌های مستند ساز برای تهیه مستند در سطح شهرستان فعال خواهند بود.


فلاح نژاد با تأکید بر اینکه در خیابا‌ن‌های اصلی و پر تردد تبلیغات تا شعاع 30 متر ممنوع  است، عنوان کرد: بیش از 60 نقطه در سطح شهرستان فاقد امکانات مخابراتی مناسب است که انتظار می‌رود نسبت به برطرف کردن مشکلات مخابراتی این نقاط تمهیدات لازم اندیشیده شود.


وی گفت: ایران اسلامی همواره برای پیشرفت و بالندگی به رأی و اعتماد مردم تکیه کرده و پیشرفت‌هایی که در عرصه‌های مختلف در دوران انقلاب اسلامی حاصل شده مرهون اعتماد ملت به این نظام مقدس است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار