در مصلی وحدت امام خمینی؛ مراسم جشن تکلیف بیش از 1200 دانش آموز دخترشهرستان دورود برگزار گردید.
کد خبر: ۴۰۹۳۰۳
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۹ 17 April 2017

به گزارش خبرنگار تابناک لرستان ظهر امروز با حضور امام جمعه شهرستان حجت الاسلام رضا حقیان، رئیس آموزش و پرورش؛ معاونت آموزش و پرورش؛ کارشناس اقامه نماز و قرآن؛ مربیان پرورشی و اولیاء دانش آموزان مدارس ابتدایی جشن تکلیف بیش از 1200 دانش آموز دخترشهرستان دورود برگزار گردید برگزار شد.

در این مراسم ضمن ارج نهادن به این فریضه مهم با برگزاری نماز جماعت ظهر و عصر به امامت حجت الاسلام رضا حقیان و با اجرای برنامه های متنوع شامل سخنرانی؛ اجرای دیکلمه؛ بجا آوردن سوگندنامه و نمایش جشن تکلیف پری کوچولو به نویسندگی خانم محترم حسن پور و جمعی ازدانش اموزان  مدرسه شهید نواب صفوی اجرا شد .

محمدرضا زند کارشناس اقامه نماز و قرآن در حاشیه این مراسم با تبریک این جشن بزرگ به دانش آموزان اظهار داشت: سن تکلیف، یعنی رسیدن به زمانی که خدای متعال از ما عبادات و وظایفی را خواسته است که در قبال آن پاداشی بسیار عظیم به ما می دهد؛  و این واقعه حقیقتا جشنی بزرگ است. 

ایشان ابراز داشتند: دانش آموزان پایه سوم ابتدایی مکلف شده اند تا تکالیف الهی را انجام دهند؛ جشن تکلیف یکی از بهترین و بزرگترین جشنهای فرزندان ایران اسلامی است؛ که درآن انسان برای انجام فرائض دینی و نزدیک شدن به خدا آماده میشود .

وی خاطر نشان کرد: بیش از 1200 دانش آموز کلاس سومی مدارس شهری جهت برگزاری جشن تکلیف و آغاز عبادت و بندگی در این مصلی حضور پیدا کرده اند که این دانش آموزان قبل از برگزاری جشن تکلیف در 9 آموزشگاه با اموزش عملی نماز توسط مربیان آشنا شده اند.



گزارش و عکس:هانیه حقیقی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار