برخی از فرودگاه‌ها در دنیا هستند که در سطح بالایی از نظر معیارهای زیبایی و آسایش قرار دارند و جزو بهترین‌ها به شمار می‌روند؛ در حالی که برخی دیگر از آن‌ها وضعیت خوبی ندارند.
کد خبر: ۴۰۰۸۹۸
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۹ 01 April 2017
برخی از فرودگاه‌ها در دنیا هستند که در سطح بالایی از نظر معیارهای زیبایی و آسایش قرار دارند و جزو بهترین‌ها به شمار می‌روند؛ در حالی که برخی دیگر از آن‌ها وضعیت خوبی ندارند.


به گزارش ایسنا، سایت "بیزینس اینسایدر" فهرستی از 10 فرودگاه در جهان را که هریک از منظری بدسابقه هستند، منتشر کرده است:


1-فرودگاه لس‌آنجلس در آمریکا


این فرودگاه‌ جزو فرودگاه‌های بسیار شلوغ جهان به شمار می‌رود که در سال 1930 ساخته شده و دارای ساختمان‌های بسیار است و از نظر وضعیت نامناسب تاکسی‌هایی که در آن فعالیت می‌کنند معروف است .


2-فرودگاه کاتماندو در نپال


این فرودگاه بسیار کوچک در دره کاتماندو در خارج از مرکز شهر قرار دارد و جزو بدترین فرودگاه‌های جهان تا کنون شناخته شده است.


3-فرودگاه شارل دو گل در پاریس


ممکن است از نامش اینگونه به نظر نیاید؛ اما این فرودگاه در سال 1974 افتتاح شد و بعد از فرودگاه هیترو در لندن دومین فرودگاه شلوغ در اروپا به شمار می‌رود. بیشتر مسافران شارل دو گل، ساک‌های خود را گم می‌کنند و نیروهای امنیتی آن در بیشتر اوقات ورود و خروج مواد ممنوعه را نادیده می‌گیرند.


4-فرودگاه مانیل در فیلیپین


این فرودگاه که در سال 1935 ساخته شده تا کنون چندین بار طعمه حریق شده است. یکی از خلبانان این فرودگاه می‌گوید: خیلی دشوار است که بخواهید این فرودگاه را با سایر فرودگاه‌های آسیا مثل فرودگاه سنگاپور مقایسه کنید.


5-فرودگاه شیکاگو در امریکا


این فرودگاه به فرودگاه بین‌المللی اوهر شهرت دارد که به دلیل آب و هوا و برف، مورد انتقاد بسیار است. یکی از خلبانان این فرودگاه می‌گوید: کار این فرودگاه باید برای تصمیم‌گیری مناسب جهت ادامه فعالیت، متوقف شود.


6-فرودگاه هیترو در انگلیس


پیش از افتتاح این فرودگاه در سال 1986 مبلغ 200 میلیون پوند برای آن هزینه شده است. ترمینال شماره 4 این فرودگاه مشخصا بسیار بد است.  با وجود اینکه این فرودگاه در فهرست بدترین فرودگاه‌های جهان قرار دارد، خلبانان آن انتقاد زیادی درباره وضعیت آن ندارند!


7-فرودگاه پیونگ‌یانگ در کره شمالی


این فرودگاه دارای یک در برای ورود و خروج مسافران است. هم‌چنین مسافران قبل از ترک فرودگاه، بازرسی می‌شوند.


8-فرودگاه کونگونیاس در سائوپائولوی در برزیل


این فرودگاه که به دلیل وجود کوه‌های نزدیک در منطقه‌ای  شلوغ  و پرجمعیت قرار گرفته ، دارای مشکل آب و هوایی است.


در سال 2007 به دلیل سر خوردن یکی از هواپیماها روی یکی از باندها همه سرنشینان و کادر پروازی کشته شدند.


9-فرودگاه لاگواردیا در نیویورک


این فرودگاه نخستین بار در سال 1939 افتتاح شد و بسیاری از خلبانان آمریکایی تجربه‌های بدی در پرواز و یا نشستن بر روی باندهای آن داشته‌اند.


10-فرودگاه باخاراس در اسپانیا


این فرودگاه جزو شلوغ‌ترین فرودگاه‌هاست اما به قیمتهای بالای رستوران‌هایش شهرت دارد، هم‌چنین هرج و مرج غیرمنطقی در همه قسمت‌های فرودگاه به چشم می‌خورد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار