مدیرکل سیاسی انتخابات استانداری لرستان گفت: ۵۹۵۰ نفر تا کنون برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان لرستان ثبت‌نام کرده‌اند.
کد خبر: ۳۹۸۷۷۶
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۳ 26 March 2017
ناهید پرویز پور مدیرکل سیاسی انتخابات استانداری لرستان، در رابطه با تعداد داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان لرستان اظهار داشت: تعداد ثبت‌نام کنندگان انتخابات شوراها در استان تا روز ششم ثبت‌نام پنج هزار و 950 نفر بوده است.


وی تعداد داوطلبان حوزه شهری را 950 نفر برشمرد و افزود: در حوزه روستایی نیز پنج هزار و پنج نفر مراحل ثبت‌نام خود را انجام داده‌اند.


مدیرکل سیاسی انتخابات استانداری لرستان با اشاره به اینکه از این تعداد داوطلب 449 نفر زن و پنج هزار و 501 نفر مرد بوده است عنوان کرد:  تعداد زنان داوطلب در حوزه روستایی 372 نفر، تعداد زنان داوطلب در حوزه شهری 77 نفر، تعداد مردان داوطلب در حوزه روستایی چهار هزار و 629 نفر و تعداد داوطلبان مرد در حوزه شهری 872 نفر بوده است.


وی بیان کرد: در شهرستان خرم‌آباد تاکنون هزار و 222 نفر مراحل ثبت‌نام خود را انجام داده‌اند که از این تعداد 227 داوطلب مربوط به حوزه شهری و 995 داوطلب مربوط به حوزه روستایی بوده است.


پرویز پور بابیان اینکه تاکنون 461 نفر داوطلب در شهرستان بروجرد برای حضور در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ثبت‌نام کرده‌اند تصریح کرد: 190 داوطلب در حوزه شهری و 271 داوطلب در حوزه روستایی بروجرد مراحل ثبت‌نام خود را انجام داده‌اند.


وی خاطرنشان کرد: در شهرستان الیگودرز تاکنون 559 نفر مراحل ثبت‌نام خود را انجام داده‌اند که از این تعداد 99 داوطلب مربوط به حوزه شهری و 460 داوطلب مربوط به حوزه روستایی بوده است.


مدیرکل سیاسی انتخابات استانداری لرستان تعداد داوطلبان شهرستان کوهدشت را 565 نفر برشمرد و گفت: از این تعداد داوطلب 97 نفر در حوزه شهری و 468 نفر در حوزه روستایی ثبت‌نام کرده‌اند.


وی بابیان اینکه تاکنون 471 نفر داوطلب در شهرستان دورود برای حضور در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ثبت‌نام کرده‌اند اظهار داشت: 406 داوطلب در حوزه شهری و 365 داوطلب در حوزه روستایی دورود مراحل ثبت‌نام خود را انجام داده‌اند.


پرویز پور افزود: در شهرستان دلفان تاکنون 429 نفر مراحل ثبت‌نام خود را انجام داده‌اند که از این تعداد 59 داوطلب مربوط به حوزه شهری و 370 داوطلب مربوط به حوزه روستایی بوده است.


وی تعداد داوطلبان شهرستان ازنا را 238 نفر برشمرد و عنوان کرد: از این تعداد داوطلب 49 نفر در حوزه شهری و 189 نفر در حوزه روستایی ثبت‌نام کرده‌اند.


مدیرکل سیاسی انتخابات استانداری لرستان بابیان اینکه تاکنون 801 نفر داوطلب در شهرستان سلسله برای حضور در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ثبت‌نام کرده‌اند اظهار داشت: 34 داوطلب در حوزه شهری و 766 داوطلب در حوزه روستایی سلسله مراحل ثبت‌نام خود را انجام داده‌اند.


وی افزود: در شهرستان پلدختر تاکنون 434 نفر مراحل ثبت‌نام خود را انجام داده‌اند که از این تعداد 55 داوطلب مربوط به حوزه شهری و 379 داوطلب مربوط به حوزه روستایی بوده است.


پرویز پور تعداد داوطلبان شهرستان دوره چگنی را 593 نفر برشمرد و عنوان کرد: از این تعداد داوطلب 18 نفر در حوزه شهری و 575  نفر در حوزه روستایی ثبت‌نام کرده‌اند.


وی بابیان اینکه تاکنون 177 نفر داوطلب در رومشکان برای حضور در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ثبت‌نام کرده‌اند تصریح کرد: 11 داوطلب در حوزه شهری و 166 داوطلب در حوزه روستایی رومشکان مراحل ثبت‌نام خود را انجام داده‌اند.


مدیرکل سیاسی انتخابات استانداری لرستان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه فردا آخرین‌مهلت ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات شوراهای شهر و روستا است از افرادی که قصد شرکت در رقابت‌های انتخاباتی رادارند تقاضا می‌شود در اسرع وقت جهت ثبت‌نام به فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها مراجعه کنند چراکه بر اساس برنامه زمان‌بندی انتخابات این مهلت تمدید نمی‌شود.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار