معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر لرستان گفت: عصر امروز بالگرد امدادی جمعیت هلال احمر استان برای نجات دو مصدوم به پرواز در آمد.
کد خبر: ۳۹۸۶۷۳
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۸ 25 March 2017
 محمد باقر محمدی معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر لرستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: عصر امروز دو دستگاه خودروی ال 90 و سمند در تنگ فنی محور خرم‌آباد- پلدختر با هم برخورد کردند که این تصادف منجر به  مصدوم شدن 9 نفر شد.


 وی افزود: بلافاصله بعد از اطلاع عوامل امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان و حضور امدادگران مصدومین به بیمارستان امام خمینی(ره) پلدختر انتقال یافتند.


معاون امداد و نجات جمعیت هلال‎احمر لرستان گفت: بعد از انتقال مصدومان به بیمارستان امام خمینی(ره) پلدختر حال دو تن از آنان از وخامت بیشتری برخوردار بود که کادر پزشکی دستور انتقال آنها را به مرکز استان صادر کردند.


 محمدی اضافه کرد: به دلیل فاصله زیاد پلدختر با خرم‌آباد و وخامت حال مصدومان بلافاصله بالگرد امدادی جمعیت هلال احمر لرستان برای تسریع در روند مداوای آنها به پرواز در آمد و آنان را به بیمارستان شهدای عشایر خرم‌آباد انتقال داد.


 وی یادآورشد: همشهریان و مسافرین در صورت نیاز می‌توانند با  شماره سه رقمی ۱۱۲ جمعیت هلال‌احمر تماس بگیرند تا در کمترین زمان از  خدمات رایگان امدادی جمعیت هلال‌احمر لرستان  بهره‌مند شوند.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار