رئیس هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا با تاکید بر استقبال متخصصان و کارآفرینان برای ثبت نام در انتخابات شوراها، از در نظر گرفته شدن تمهیدات لازم برای نامزدهایی که با مشکل نقض در اصل مدرک تحصیلی یا سوء پیشنه روبرو هستند خبر داد.
کد خبر: ۳۹۸۴۶۸
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۶ 25 March 2017
محمد محمودی شاه نشین رئیس هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، درخصوص روند ثبت نام متقاضیان شرکت در انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا گفت:با توجه به بازدیدهای اعضای هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا از فرمانداری تهران وفیروزکوه روند ثبت نام در انتخابات شوراها قابل قبول و مطلوب است.


نماینده مردم شهریار، قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی، افزود:متقاضیان ثبت نام در انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا با مشکل خاصی روبرو نیستند و مسئله ای که در خصوص لزوم ارائه اصل مدارک تحصیلی یا سوء پیشنه وجود داشت به این صورت رفع شده که در مقطع فعلی ثبت نام انجام شود و اصل مدارک در روزهای آتی تحویل شود.


استقبال متخصصان و کارآفرینان برای ثبت نام در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا


محمودی شاه نشین با اشاره به استقبال قابل توجه برای شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا افزود: در این دوره متخصصان و کارآفرینان بیشتری برای ثبت نام در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا اعلام آمادگی کردند.


رئیس هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، تصریح کرد: دیگر اعضای هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها نیز از فرمانداری های شهرهای مانند شیراز و کرمانشاه بازدید داشتند و در جریان روند ثبت نام قرار گرفتند که مشکلی گزارش نشد.


منبع: خبرگزاری خانه ملت

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار