وزیر آموزش و پرورش گفت: تمام تلاش‌ها برای پرداخت مطالبات معلمان حق التدریس صورت گرفته و با توجه به مصادف شدن پرداخت‌ها با روزهای پایانی سال، سایر مطالبات در اولین فرصت پرداخت می‌شود.
کد خبر: ۳۹۷۸۱۷
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۹ 22 March 2017
فخرالدین احمدی دانش آشتیانی در حاشیه بازدید از ستاد اسکان فرهنگیان چالوس با اشاره به اینکه، یکی از اولویت‌های وزارت آموزش و پرورش، تامین معیشت معلمان است که برنامه های مفصلی در این باره وجود دارد، اظهار کرد: کیفیت خدمت‌رسانی مناسب به فرهنگیان برای سفرهای نوروزی، تابستان و ایام تعطیلات ضروری است.


وی با بیان اینکه بر اساس روال سال‌های گذشته استان‌های مازندران و گیلان پذیرای مسافران زیادی هستند و بدون شک امسال نیز بر همین منوال است، گفت: به طور قطع تردد فرهنگیان نیز از  این مساله مستثنی نیست و این دو استان بیشترین سهم از تردد فرهنگیان را به خود اختصاص می‌دهند.


وزیر آموزش و پرورش در ادامه اظهار کرد: سیاست کلی وزارت آموزش و پرورش تخصیص امکانات بیشتری برای اسکان فرهنگیان است.


دانش آشتیانی با اشاره به تلاش در جهت بالا بردن کیفیت خدمات در سال جاری، تاکید کرد: در حال حاضر ۳۵۰ مرکز رفاهی معلم در کشور فعال است و برنامه ریزی‌ در مورد ارتقای این مراکز در درازمدت نیز در دستور کار قرار دارد.


وی در پایان اظهار کرد: تا پایان سال گذشته تمام اعتبار مورد نیاز برای معلمان حق‌التدریس آزاد پرداخت و در تمام استان ها توزیع شد اما در برخی از استان‌ها به دلیل اینکه در روزهای پایانی سال بود، پول در بانک باقی ماند و به حساب فرهنگیان واریز نشد، اما در اولین فرصت به حساب آنان واریز می‌شود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار