استاندار لرستان از پرداخت 4هزارو 60 میلیارد ریال تسهیلات تولید در استان خبر داد.
کد خبر: ۳۹۷۷۹۹
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۲ 23 March 2017
هوشنگ بازوند استاندار لرستان در نشست با فرمانداران لرستان، اظهار کرد: لرستان بعد از استان‌های فارس و گلستان رتبه سوم پرداخت تسهیلات رونق تولید را در کشور کسب کرد.


وی افزود: استان فارس با 5هزار میلیارد و570میلیون ریال، گلستان با 4هزارمیلیارد و 460میلیون ریال و لرستان با 4هزارو 60 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری رتبه‌های اول تا سوم کشور را در ارائه تسهیلات رونق تولید به خود اختصاص داده‌اند.


استاندار لرستان تصریح کرد: تعهد لرستان در پرداخت تسهیلات رونق تولید با 324 طرح 4هزارو 50 میلیارد ریال بود که اکنون 4هزار میلیارد و 120میلیون ریال سرمایه‌‌گذاری دراستان صورت گرفته است.


بازوند اضافه کرد: دغدغه اصلی لرستان تولید و اشتغال است که با توجه به نامگذاری سال 96 توسط مقام معظم رهبری این مهم دراستان باید با تمام ظرفیت اجرایی شود.


وی خاطرنشان کرد: تولید و اشتغال درلرستان نیازمند60 هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری است که در این راستا باید تلاش فراوانی شود.


استاندار افزود: در سال 96 واحد سیمان خرم‌آباد، چرم و پوست و دیگر واحدهای راکد تعیین تکلیف می‌شوند.


بازوند گفت: در سال 95 پیش‌بینی شده بود صادرات غیرنفتی در استان 12 درصد رشد داشته باشد در حالی‌که در 11 ماهه نخست سال‌گذشته بیش از 25 درصد افزایش صادرات را در این حوزه شاهد بودیم.


وی اضافه کرد: درسال‌گذشته 37 هزار میلیارد و550 میلیون ریال تسهیلات در بخش رونق تولید توسط بانک‌های عامل استان پرداخت شده است.


استاندار لرستان اظهار کرد: برنامه‌ریزی و تعهد شده بود که در سال 95 از 507 طرح نیمه کاره صنعتی، تعطیل با 65 درصد پیشرفت فیزیکی 304 طرح احیا شود که خوشبختانه با همت مدیران دستگاه‌های اجرایی 327 طرح احیا و اجرا شد.


بازوند با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا استان، گفت: 25 شهر و یک‌هزارو 562 روستا آمادگی لازم برای برگزاری انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا را دارند که فرمانداران باید تمام توان خود را برای برگزاری بهتراین مهم به کاربگیرند.


وی افزود: مشارکت مردمی در انتخابات ریاست جمهوری باید افزایش پیدا کند ودر این راستا هرچه مشارکت مردم بالا باشد نقطه قوت وقدرت ایران در برابر دشمنان افزایش خواهد یافت.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار