مهندس بازوند استاندار لرستان از مراکز شبانه روزی تحت نظارت بهزیستی در خرم آباد بازدید کرد.
کد خبر: ۳۹۵۷۹۸
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۶ 16 March 2017

به گزارش تابناک لرستان در این بازدید که دکتر اسد الله حیدری مدیرکل بهزیستی، حبیب الله خجسته پور معاون سیاسی امنیتی استانداری، مهندس محمد اصلانی معاون عمرانی و دکتر حمید کشکولی مدیر کل بازرسی مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری حضور داشتند دیدار و دلجویی صمیمانه ای با فرزندان و کارکنان این مراکز انجام شد.

استاندار لرستان در این دیدار ضمن تبریک سال نو به فرزندان و مقیمان این مراکز با بیان
اینکه قطعا حمایت و کمک به این کودکان در نزد خدا و بندگان خدا کار بسیار پسندیده و با ارزشی است گفت: همه ما تلاش خود را بکار می گیریم که روز به روز  شرایط زندگی این عزیزان بهتر شود.

مدیر کل بهزیستی لرستان نیز ضمن ابراز خرسندی از حضور استاندار در مراکز بهزیستی گفت: این گونه مراکز که باری از مسائل اجتماع را به دوش می کشند و از کودکان بی سرپرست نگهداری می کنند نیازمند نگاه ویژه و یاری رسان از سوی مردم و مسئولین هستند.

وی با اشاره به نقش کلیدی این مراکز در کاستن آسیب های اجتماعی گفت: در حال حاضر تعداد هشت مرکز شبانه روزی به تفکیک جنسیت در سطح استان لرستان وجود دارد که از این تعداد هفت مرکز دولتی و یک مرکز غیر دولتی می باشد و تعداد ۱۳۰ فرزند در این مراکز نگهداری می شوند

دکتر حیدری گفت: کودکان فاقد سرپرست و بدسرپرست از طریق دستگاههای قضایی و یا اورژانس اجتماعی ۱۲۳ به دفتر شبه خانواده معرفی و نسبت به اسکان آنان در مراکز بهزیستی  تدابیر لازم اندیشیده می شود.
مراسم با اهدا شاخه گل و کارت هدیه به فرزندان و کارکنان این مراکز به پایان رسید



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار