اطلاعيه سازمان سنجش آموزش کشور درخصوص تكميل ظرفيت وزارت آموزش و پرورش در سومين آزمون استخدامي متمركز دستگاه‌هاي اجرايي كشور در سال 1395
کد خبر: ۳۸۲۸۶۱
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۰ 23 February 2017
 بدين وسيله به اطلاع آن دسته از داوطلبان متقاضي استخدام در وزارت آموزش و پرورش كه در سومین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور در تاریخ 1395/8/21 شرکت نموده‌اند، می‌رساند که به منظور تکمیل ظرفیت وتغییر حدنصاب علمی نتايج آزمون مجدداً مورد بررسي وکارنامه جدید داوطلبان در سايت سازمان ‌سنجش آموزش كشور به نشاني www.sanjesh.org  قرار گرفته است. لذا داوطلبانی که درردیف معرفی شدگان قرار گرفته اند مي‌بايست با توجه به مندرجات کارنامه جدید و حسب مورد براساس توضیحات ذیل این اطلاعیه اقدام نمایند. 

الف-داوطلبانی که قبلاً معرفی شده اند و مراحل اولیه استخدام راگذرانده اند دراین مرحله نیاز به اقدام ندارند، بدیهی است باتوجه به ضوابط درمرحله نهایی استخراج نتایج وضعیت آنها بررسی خواهد شد.

ب-با توجه به عدم تایید سابقه اشتغال تعدادی از داوطلبان توسط سازمان اداری و استخدامی کشور و وزارت آموزش و پرورش نمره کل نهایی این دسته از داوطلبان در مقایسه با کارنامه اولیه کاهش یافته است. لذا بدیهی است چنانچه این داوطلبان قبلا در ردیف معرفی شدگان بوده اند در گزینش نهایی بدون احتساب امتیاز سابقه اشتغال شرکت داده خواهند شد. ( لذا در صورت هرگونه سوال در خصوص سابقه اشتغال به سازمان اداری و استخدامی کشور یا وزارت آموزش و پرورش مراجعه نمایند)

ج-داوطلبان واجد شرایطی که دراین مرحله (تکمیل ظرفیت )درردیف معرفی شدگان قرار گرفته اند موظفند براساس موارد ذیل عمل نمایند.(ضمناً معرفی افراد براساس اولین اولویت انتخابی صورت پذیرفته است)

توجه :

1- عدم مراجعه داوطلب در زمان مقرر به منزله انصراف از ادامه روند استخدام می‌باشد و داوطلب حق اعتراض نخواهد داشت.

2- مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط اعلام شده در متن آگهی و یا ارائه مدارک به صورت ناقص در زمان تعیین شده برعهده داوطلب خواهد بود و در هر مرحله از مراحل آزمون، مسابقه و جذب، محرز شود داوطلب به اشتباه یا به عمد اطلاعات خلاف واقع داده و یا فاقد شرایط مندرج در آگهی است، از انجام مراحل بعدی محروم گردیده و در صورت صدور حکم استخدامی، حکم مزبور لغو و بلااثر مي‌شود.

3- كليه معرفي‌شدگان رشته‌هاي شغلي وزارت آموزش و پرورش در مرحله تكميل ظرفيت مي‌بايست با مراجعه به سایت اداره کل آموزش و پرورش استان مربوط (مندرج در اين اطلاعيه) از زمان و مکان حضور خود براي بررسی مدارك و مصاحبه تخصصی اطلاعات لازم را کسب نمایند.

4- در هنگام مراجعه (برابر برنامه اعلام شده) اصل و تصویر مدارك و مستندات لازم (شناسنامه، کارت ملی، کارت پایان خدمت یا معافیت دائم «ویژه آقایان»، مدارك تحصيلي لازم، عکس، مدارك مربوط به استفاده از سهمیه‌ها، مدارك مربوط به بومی بودن، تأيیدیه‌هاي معتبر و...) به همراه داشته باشند.
5- معرفی داوطلب براي انجام مصاحبه استخدامی به منزله قبولی فرد تلقی نمی‌گردد بلکه درگزینش نهایی با توجه به کد شغل محل انتخابی، براساس مجموع نمره فضلی داوطلبان معرفی شده با وزن هفتاد درصد (70%) آزمون کتبی و سی درصد (30%) مصاحبه استخدامی، به تعداد یک برابر ظرفیت پذیرش (به ترتیب نمره فضلی) صورت خواهد گرفت.

6- گذراندن دوره یکساله مهارت آموزي و موفقیت در آزمون جامع دوره مزبور مطابق ضوابط و مقررات اعلام شده از سوي دانشگاه مجري، براي پذیرفته شدگان نهایی داراي سهمیه (ایثارگران، معلولین) و سایر داوطلبان الزامی است. محل برگزاري دوره یکساله مهارت آموزي بعد از قبولی نهایی، توسط دانشگاه مجري دوره اعلام خواهد شد. تغییر محل آموزش و جابجایی مهارت آموزان مجاز نمی‌باشد.

7- مطابق شرایط و ضوابط مندرج در دفترچه آزمون استخدامی، بخشی از هزینه هاي مصاحبه استخدامی، معاینات پزشکی و برگزاري دوره یکساله مهارت آموزي (خدمات آموزشی و رفاهی)، برعهده داوطلب خواهد بود.

8- داوطلبان معرفی شده براي مصاحبه استخدامی موظفند "فرم اطلاعات فردي" را از سایت دبیرخانه هیأت مرکزي گزینش به نشانی: http://www.gozinesh.medu.ir  دريافت و نسبت به تکمیل دقیق فرم و الصاق یک قطعه عکس به آن اقدام و به همراه دو قطعه عکس پرسنلی، تصویر کلیه صفحات شناسنامه و کارت ملی، همزمان با تحویل سایر مدارك در زمان مصاحبه استخدامی، تحویل نماینده هسته گزینش نمایند.

9- مسئولیت‌هاي ناشی از خلل در استخدام افرادي که توانایی شرکت در تمام یا بخشی از دوره مهارت آموزي را ندارند برعهده خود شخص بوده و دانشگاه مسئولیتی در قبال پذیرفته شدگان داراي شرایط خاص مثل باردار بودن، فرزند شیرخوار یا کوچک، بیمار نیاز به مراقبت و ... ندارد.

10- چنانچه پذیرفته شدگان در طول برگزاري دوره یکساله مهارت آموزي از ادامه تحصیل و اشتغال منصرف شوند؛ وزارت آموزش و پرورش به تشخیص خود نسبت به محاسبه و اخذ هزینه آزمون، مصاحبه استخدامی و برگزاري دوره اقدام خواهد نمود.

11- دانشگاه مجري دوره یکساله مهارت آموزي مسئولیتی در قبال اسکان و تغذیه مهارت آموزان ندارد. در صورت تقاضاي مهارت آموز و وجود امکانات، امکان ارائه خدمات با اخذ هزینه مربوط خواهد بود .

12- رعایت کلیه شرايط و ضوابط دفترچه راهنماي آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش در سومين آزمون متمركز دستگاه‌هاي اجرايي (مورخ 18/7/1395) مندرج در سایت سازمان سنجش آموزش کشور و اطلاعیه بعدي آن از سوي داوطلبان الزامی می‌باشد.

13- عدم مراجعه در زمان مقرر به منزله انصراف از ادامه روند استخدام می‌باشد و داوطلب حق اعتراض نخواهد داشت.


تذكر: لازم به توضيح است اعلام نتيجه در كارنامه به عنوان معرفي شده به منزله پذیرفته شده نهایی نخواهد بود و صرفاً در صورت بررسی و صحت مدارک و مستندات و تأیید اطلاعات ثبت‌نامی و همچنين سهميه‌هاي استخدامي (ايثارگران و معلولين و...) و حسب مورد، كسب امتياز لازم در مصاحبه، از بين داوطلبان واجد شرايط در اين مرحله (تكميل ظرفيت)، به ترتيب نمرات فضلي و با توجه به ظرفيت مورد نياز پذيرفته‌شدگان اوليه مشخص و جهت معرفي به گزينش معرفي خواهند شد. بديهي است در صورت نقص در مدارک و مستندات ارائه شده و عدم تأیید اطلاعات ثبت‌نامی، داوطلب معرفی شده هیچ گونه حق اعتراضي نخواهد داشت.
در خاتمه اضافه مي‌نمايد كه واحد پاسخگويي غيرحضوري سومين آزمون استخدامي متمركز دستگاههاي اجرايي كشور سال 1395 منحصراً در رابطه با كارنامه آزمون براي كليه داوطلبان آماده پاسخگويي به سؤالات مي‌باشد. لذا داوطلبان در صورت نياز مي‌توانند سؤالات خود را درخصوص مندرجات كارنامه حداكثر تا تاريخ 95/12/7 با بخش پاسخگويي اينترنتي سازمان سنجش آموزش كشور به نشاني www.sanjesh.org يا با تماس تلفني در ساعات اداري باشماره تلفن‌هاي 42163 با پيش شماره 021 در ميان بگذارند و از مراجعه حضوري به اين سازمان اكيداً خودداري نمايند. بديهي است پاسخگويي به مكاتباتي كه بعداز تاريخ 95/12/7 ارسال گردد، مقدور نخواهد بود.
 
اطلاعات تکمیلی در سایت سازمان سنجش

منبع: روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار