استاندار لرستان با بیان اینکه عدم استفاده از همه ظرفیت ها عامل عقب ماندگی این استان گفت: برای پیشرفت و توسعه لرستان باید از همه ظرفیت ها استفاده شود.
کد خبر: ۳۸۰۸۳۷
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۴ 19 February 2017
 
هوشنگ بازوند در نخستین نشست کارگروه استانی هماهنگی پشتیبانی و نظارت بر اجرای طرح های بسیج سازندگی استان در سالن جلسات استانداری لرستان افزود: فرصت سوزی در استان باعث شده که شاهد نبود توسعه و پیشرفت باشیم و در بعضی مواقع عامل آن تنگ نظری است.

وی ادامه داد: بارها بسیج سازندگی اعلام کرده است که می تواند در روستاهای محروم که هیچ پیمانکاری قادر به رفتن به آن منطقه نیست، خدمت رسانی کند اما چرا نباید از این ظرفیت استفاده کرد.
وی افزود: اکنون مصوبه ای هیات دولت تصویب کرده که در صورت خدمت رسانی نکردن دستگاه های اجرایی در مناطق محروم این امر به بسیج سازندگی واگذار شود.
بازوند با اشاره به اینکه دستگاه های اجرایی باید از این ظرفیت استفاده کنند گفت: درصورت فعالیت پیمانکاران در همه مناطق محروم استان مانند قرارگاه خاتم الانبیاء حاضر به واگذاری پروژه ها به آنها هستیم.
استاندار لرستان افزود: مدیران اجرایی باید آیین نامه ابلاغ شده از سوی هیات دولت را جدی گرفته و در دستور کار خود قرار دهند.
بازوند اضافه کرد: در این آیین نامه به صراحت بیان شده در صورت نپذیرفتن پروژه ها توسط دستگاه ها به بسیج سازندگی واگذار شود.
وی افزود: یکی از وظایف سازمان بازرسی کل کشور نظارت دقیق در پرداخت تسهیلات برنامه های اقتصاد مقاومتی در استان است که هم اکنون گروهی از این سازمان در اداره صنعت، معدن و تجارت در لرستان مستقر هستند.
وی اضافه کرد: پروژه های اقتصاد مقاومتی متعلق به مردم بوده و آخرین نسخه اقتصادی و به عنوان راهبرد بلند مدت اجرا می شود.

منبع: روابط عمومی استانداری
 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار