کارشناسان پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات انتظامی استان، عامل برداشت اینترنتی را شناسایی و دستگیر کردند.
کد خبر: ۳۷۹۱۳۱
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۰ 17 February 2017
 
سرهنگ " فرهاد ابدال چگنی " رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات انتظامی لرستان گفت: در پی مراجعه شهروند لرستانی با در دست داشتن مرجوعه ای قضایی مبنی بر برداشت اینترنتی غیرمجاز به مبلغ 5 میلیون ریال جهت خرید شارژ و پرداخت قبوض ، رسیدگی به این موضوع در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات اولیه از شاکی ، مشخص شد نامبرده به دنبال دریافت پیامک های کسر وجه ، پس از مراجعه به بانک متوجه برداشت غیرقانونی وجه از طریق موبایل بانک و توسط فردی ناشناس از حسابش شده است.

سرهنگ ابدال چگنی تصریح کرد : کارشناسان پلیس فتا با انجام اقدامات فنی و بکارگیری شگرد های خاص پلیسی ، مجرم را شناسایی و پس از اخذ دستور مقام قضایی وی را دستگیر کردند.

وی اظهار داشت : متهم که از دوستان شاکی است در بازجویی های فنی صراحتا به بزه انتسابی معترف و هدف از این کار را ، کسب منافع مالی بیان کرد .

رئیس پلیس فتا لرستان در پایان ضمن بیان این مطلب که متهم جهت انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد ، از شهروندان خواست ؛ در صورت مواجه با هرگونه مشکل در فضای مجازی ، موضوع را با شماره تلفن 2182055 در میان بگذارند .

منبع: خبرگزاری برنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار