پرونده این فصل لیگ برتر فوتبال لرستان در حالی شانزدهم دی‌ماه بسته شد که تکلیف تیم قهرمان مشخص نشده بود.
کد خبر: ۳۷۸۶۲۵
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۹ 16 February 2017
 
 لیگ برتر فوتبال استان لرستان در سال جاری با حضور 10 تیم برگزار شد که در پایان و براساس جدول رده‌بندی، تیم شاهد پلدختر با کسب 41 امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به نساجی بروجرد در جایگاه نخست قرار گرفت.

در این بین بروجردی‌ها اعتقاد داشتند پلدختری‌ها از بازیکن "محروم" استفاده کرده و به همین منظور به کمیته انضباطی شکایت کرده‌ بودند اما این اعتراض ثمری نداشت.

مجید یاراحمدی مسئول کمیته مسابقات هیأت فوتبال لرستان در این باره  گفت: با بررسی‌های به‌عمل آمده مشخص شد "مهدی محمودی" بازیکن شاهد پلدختر که مورد اعتراض تیم نساجی بروجرد واقع شده به عنوان سرپرست یکی از تیم‌های رده‌های سنی شهرستان پلدختر محروم شده و این محرومیت ارتباطی به تیم بزرگسالان نداشته است.

وی تأکید کرد: تیم شاهد پلدختر قهرمان این فصل لیگ برتر لرستان است و امیدواریم نماینده‌ی شایسته‌ای برای استان در لیگ دسته سوم کشور باشد.

در جدول رده‌بندی این فصل لیگ برتر لرستان تیم‌های شاهد پلدختر، نساجی بروجرد، رهاورد خرم‌آباد، نگین سفیدکوه دورود، یاسین خرم‌آباد، پرسپولیس پلدختر، میلاد الیگودرز، شهرداری سپیددشت، پرسپولیس الیگودرز و علمی کاربردی دورود در رده‌های اول تا دهم قرار گرفتند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار