کد خبر: ۳۵۸۸۷۲
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۳ 11 January 2017
امام جمعه دورود در این مراسم با بیان اینکه حضور گسترده مردم در تشییع جنازه آیت الله هاشمی رفسنجانی نشان دهنده عمق عشق و ارادت مردم نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی،امام (ره) و رهبری است افزود:این حضور بی نظیر همچنین حاکی از قدردانی ملت از خدمتگزاران به نظام اسلامی است.
حجت الاسلام رضا حقیان خاطرنشان کرد:این حضور گسترده در دیروز و امروز در مجالس بزرگداشت آیت الله رفسنجانی در شهرهای مختلف جز فرصت های طلایی نظام مقدس جمهوری اسلامی است و پیام هایی دارد.
وی بیان داشت: پیام این حضور گسترده به دشمنان این است که خط ناب و اصیلی که توسط حضرت امام(ره) با همیاری و هوشیاری مردم و یاران امام ترسیم شده ازعمق جان مورد تأیید ملت است.
امام جمعه دورود اضافه کرد: شخصیت های عزیز و ارزشمندی نظیر آیت الله هاشمی رفسنجانی که تمام وجود خود را صرف پیشبرد اهداف نظام و انقلاب کرده اند مرگشان زندگی است که همین حیات بحمداله روز به روز این ملت را به آرمانها و اهداف اصیل انقلاب نزدیکتر می کند.
وی با بیان اینکه مردم باید قدردان شخصیت های ارزشمند انقلاب باشند افزود: ملتی که در دامان خود این چنین شخصیت هایی که در خدمت مردم،نظام و انقلاب هستند را پرورش داده نیز شایسته قدردانی است.
حجت الاسلام حقیان اظهار داشت:دشمنان از ابتدای انقلاب تاکنون در بزنگاه های مختلف سعی دارند از پدیده ها و مسائل مختلف و حوادث سو استفاده کنند.
وی با بیان اینکه دشمنان در زمان رحلت آیت الله طالقانی و آیت الله بهشتی نیز به دنبال سوء استفاده از شرایط موجود بودند افزود:در این مقاطع حساس ملت ایران با هوشیاری و آگاهی بالا نقشه دشمنان را در نطفه خفه کرد.
 
وی بیان داشت:در مسائل و مشکلاتی همچون اختلاف سلیقه بین دو جناح باید مراقب باشیم و با هوشیاری و تدبیر راه را گم نکنیم زیرا ماهیت دشمنان ناپاک و تغییرناپذیر است
گفتنی است در این مراسم اقشار مختلف مردم و مسئولان شهرستان با و تلاوت آیات قران کریم،قرائت فاتحه و مداحی در ارتحال عالم مجاهد و مبارز، یار امام(ره) و رهبری به سوگواری نشستند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار