کد خبر: ۳۵۷۸۳۱
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۲ 09 January 2017

  حشمت‌الله شمس خرم‌آبادی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این خط بیش از یک هزار و 200 کیلومتر طول دارد و استان‌های جنوب، غرب و شمال غرب از آن بهره‌برداری می‌کنند.

وی با بیان اینکه بخش عمده‌ای از عملیات احداث این خط انجام شده است، افزود: با توجه به اینکه شهرستان‌های سلسله و دلفان نیز در انتهای خط گازرسانی استان قرار دارند، در فصول سرد سال در برخی از روزها با افت فشار و قطعی گاز مواجه می‌شوند.

مدیرعامل شرکت گاز لرستان عنوان کرد: با بهره‌برداری از این خط گازرسانی سراسری مشکل افت فشار و قطعی گاز شهرستان‌های سلسله و دلفان نیز با اتصال به این خط، برطرف می‌شود.

وی بیان کرد: با توجه به پیشرفت خوب این پروژه امیدواریم که تا پایان سال 96 به بهره‌برداری برسد و خط دوم گازرسانی به شهرستان‌های سلسله و دلفان نیز با اتصال به این خط تأمین شود.

برگزاری 3500 محفل انس با قرآن کریم در آموزشگاه‌های لرستان

محمد تقوی رئیس اداره قرآن ، عترت و نماز آموزش و پرورش لرستان از برگزاری سه هزار و 500محفل انس با قرآن کریم درچهار ماهه نخست سال تحصیلی جاری در مدارس لرستان خبر داد.

وی گفت: هدف از برگزاری این محافل قرآنی، توسعه، ترویج و تحکیم فرهنگ قرآن و عترت در بین دانش‌آموزان و آشنایی هر چه بیشتر با مفاهیم و معارف قرآنی است.

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش لرستان تصریح کرد: بر اساس منشور توسعه فرهنگ قرآنی در هر یک از دوره‌های تحصیلی اهداف خاصی متناسب با سن و سال دانش‌آموزان در نظر گرفته شده است.

وی خاطرنشان کرد: در دوره ابتدایی فعالیت‌ها و برنامه‌های قرآنی با محوریت آموزش روخوانی و روانخوانی قرآن والگوی تلاوت‌های تقلیدی قراء بزرگ اجرا می‌شود و در دوره‌های اول و دوم متوسطه علاوه بر روخوانی و روانخوانی قرآن آشنایی با قرائت ترتیل، تحقیق و مفاهیم قرآنی مورد توجه قرار می‌گیرد. 

تقوی به برگزاری مسابقات یازده گانه قرآنی در بخش دانش‌آموزان  پسران و مسابقات نه‌گانه قرآنی در بخش دانش‌آموزان دختر اشاره کرد و اظهارداشت: بر اساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش از مدرسه به عنوان حیات طیبه یاد شده و این مسابقات می‌توان در دستیابی به این هدف عالی تأثیرگذار باشد.


منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار