کد خبر: ۳۵۷۸۲۳
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۳ 09 January 2017


مجید کیانپور ضمن تسلیت رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهارداشت: آیت الله هاشمی رفسنجانی یکی از ارکان اصلی نظام، یار دیرین امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری بود که قبل از انقلاب مبارزات قاطعانه‌ای را علیه استکبار و رژیم طاغوت داشت.

وی افزود: آیت الله هاشمی رفسنجانی در دوران قبل از انقلاب در زندان نیز مبارزات خود را ادامه داد به طوری که شکنجه‌های زیادی متحمل شد اما مبارزات خود را همچنان ادامه داد و در کنار امام (ره) و رهبری  برای به ثمر رسیدن این انقلاب تلاش کرد.

رئیس مجمع نمایندگان استان لرستان عنوان کرد: بعد از انقلاب نیز  مرحوم آیت الله هاشمی همچنان نقش خود را به عنوان یکی از پایه‌های اساسی نظام ایفا کرد و با تلاش‌های خستگی ناپذیر فعالیت‌های خود را به عنوان رئیس مجلس خبرگان رهبری دو دوره پر فروغ ریاست جمهوری ادامه داد.

وی با اشاره به اینکه مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی با تلاش و خستگی ناپذیری که داشت سازندگی‌های اساسی را در کشور ایجاد کرد، بیان کرد:  آیت الله هاشمی در زمان ریاست مجلس خبرگان رهبری، دو دوره ریاست جمهوری و ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام تلاش‌های خود را  ادامه داد و همواره به دنبال این بود که یک یار دیرین و همسنگر خوبی برای رهبری باشد.

کیانپور گفت: همانطور که مقام معظم رهبری در متن پیام تسلیتشان بیان فرمودند، آیت الله هاشمی رفسنجانی یار دیرن و همسنگری برای رهبری بود و در کنار ایشان برای نظام تلاش کرد.

وی تصریح کرد: مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی در بحث استکبارستیزی نیز کتاب‌هایی مانند امیر کبیر قهرمان مبازره با استعمار و مسئله فلسطین ‌را از خود به یادگار گذاشته است.

 
تسنیم

رئیس مجمع نمایندگان استان لرستان اظهارداشت: ضایعه درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی را که مجاهدی دلسوز،  نستوه  و سردار سازندگی بود خدمت مقام معظم رهبری، ملت ایران و بیت معظم تسلیت عرض می‌کنم و از درگاه خداوند غفران الهی را برای ایشان خواستاریم و برای بازماندگان نیز صبر و سلامتی را از خداوند متعال مسئلت داریم.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار