رئیس اداره ورزش و جوانان بروجرد:
رئیس اداره ورزش و جوانان بروجردگفت :استعدادیابی ورزشی در کودکان و نوجوانان را راهی برای افزایش اعتماد به نفس و هدفمند کردن ورزش در افراد است ودانستن اینکه فرد در چه رشته‎ای استعداد و توانایی دارد، راه موفقیت و رسیدن به هدف را برای افراد تسهیل می‎کند.
کد خبر: ۳۵۷۷۴۹
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۳ 09 January 2017

به گزارش تابناک لرستان  ،رئیس اداره ورزش و جوانان بروجردگفت: کودکان و نوجوانان هشت تا 14 ساله اعم از دختر و پسر که در رشته‎های مذکور توانایی و استعداد لازم را دارند می‎توانند از طریق سایت www.varzeshlo.ir و یا مراجعه به اداره ورزش و جوانان تا 25 بهمن ماه برای ثبت نام اقدام کنند.

ترابی بیان کرد: کار سنجش و استعدادیابی از ثبت نام‎کنندگان از طریق هیات‎های ورزش انجام می‎شود که بودجه و اعتبار لازم برای هیات‎های ورزشی نیز در نظر گرفته شده است.

وی اظهار داشت: پس از سنجش و استعدادیابی ورزشکاران ، افراد منتخب به همایش عمومی که 27 الی 29 بهمن ماه در مرکز استان برگزار می‎شود، دعوت خواهند شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان بروجرد تصریح کرد: خوشبختانه این شهرستان در اغلب رشته‎های ورزشی سرآمد بوده و قهرمانان و مدال‎آوران زیادی در اغلب رشته‎ها از جمله والیبال، کشتی، دو میدانی، دوچرخه سواری دارد.

ترابی با اشاره به فعالیت ورزشکاران در دو رشته هاکی و گلف در لرستان افزود: در گذشته استان لرستانی جزو سه تیم برتر کشور در رشته گلف بوده و هم اکنون در بروجرد و خرم‎آباد در این دو رشته ورزشی، ورزشکاران مشغول فعالیت هستند که البته تعداد ورزشکاران در این رشته‎ها نسبت به دیگر رشته‎های ورزشی کمتر است.

منبع :فارس

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار