کد خبر: ۳۵۷۶۵۰
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۱ 09 January 2017

مدیران دستگاه های اجرایی ، نمایندگان و شخصیتهای مختلف استان لرستان روز دوشنبه در پیامهای جداگانه درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی را تسلیت گفتند.


محمد بیرانوندی نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی را تسلیت گفت.
به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی محمد بیرانوندی، در متن پیام آمده است:آیت الله هاشمی رفسنجانی شاگرد مکتب خمینی بزرگ و یاردیرین رهبرمعظم انقلاب و مبارز و مجاهد انقلاب اسلامی، رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام بودند و فقدان این بزرگ مرد عرصه ی دیانت و سیاست برای ملت قهرمان ایران مصیبت عظمایی است.

** نماینده سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی نیز در پیامی درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی یار دیرین امام و رهبری را تسلیت گفت.
علی رستمیان در این پیام گفته است: بی تردید تاریخ انقلاب اسلامی، شجاعت ها و مجاهدت های این مرد بزرگ ، از سالیان آغازین نهضت ضد استکباری تا به امروز در عرصه های مختلف مخصوصا مبارزات انقلابی و نقش بی بدیل ایشان در مدیریت جنگ و مدیریت نظام در سنگرها ی متفاوت را فراموش نخواهد کرد.

** محمد خدابخشی نماینده مردم الیگودرز درمجلس شورای اسلامی و میر زایی اصل فرماندار این شهرستان نیز در پیام های جداگانه ارتحال آیت الله رفسنجانی را تسلیت گفتند.
در بخشی از این پیام ها آمده است ارتحال جانگداز یار دیرین امام و رهبری ،رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی ،موجب تاسف و اندوه همه دلسوزان انقلاب و نظام گردید.
بدون شک حافظه تاریخی ملت شریف ایران اسلامی مبارزات و خدمات موثر و ماندگار این مرد بزرگ را در دوران قبل و بعد از انقلاب فراموش نخواهد کرد.
تاریخ معاصر ،فرمایشات معمار کبیر انقلاب و مقام معظم رهبری گواه نقش بی بدیل ایشان در روزهای سخت انقلاب و نظام می باشد.

** امام جمعه فرماندار و نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی با صدور پیام مشترکی ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی را تسلیت گفتند .
به گزارش ایرنا ، در پیام حجت الاسلام محمد سوری ، سید حمیدرضا کاظمی و نعمت اله دستیاری آمده است: با حسرت و اندوه فراوان ارتحال جانسوز آیت الله هاشمی رفسنجانی عالم نستوه ، مجاهد خستگی ناپذیر ، یار دیرین امام راحل و رهبری که بی شک از ارکان رکین انقلاب اسلامی بود موجب تاثر و تالم شد .
در بخش دیگر این پیام افزوده شده است: بی تردید فقدان این بزرگ مرد تاریخ انقلاب اسلامی خسرانی جبران ناپذیر برای میهین اسلامی است که تلاش و مجاهدت ها و خدمات کم نظیرش برای نظام مقدس جمهوری اسلامی در پیش و بعد از انقلاب هیچگاه از ذهن ملت ایران پاک نخواهد شد همواره نام این شخصیت بی بدیل در تاریخ انقلاب اسلامی به بزرگی و نیکی یاد خواهد شد.

** فلاح نژاد فرماندار سلسله نیز در پیامی درگذشت درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی یار دیرین امام و رهبری را تسلیت گفت.
در این پیام آمده است: بی شک خدمات ارزنده آن مبارز خستگی ناپذیر در قبل از انقلاب و پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی بر کسی پوشیده نیست.

** در پی رحلت آیت‎الله هاشمی رفسنجانی، لهراسب چهارمحالی مسئول دفتر هیات نظارت شورای نگهبان در شهرستان بروجرد پیام تسلیتی را صادر کرد.
در این پیام که یک نسخه از آن روز دوشنبه به دفتر ایرنا بروجرد ارسال شده آمده است: خبر ناگهانی ارتحال عالم جلیل‎القدر و والا مقام حضرت آیت‎الله هاشمی رفسنجانی ریاست محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام که از یاران دیرین حضرت امام راحل و از مدافعین و حامیان مقام معظم رهبری بود و عمر پر برکت خود را در مسیر پاسداشت از حریم ولایت و تشیع مصروف نمود و علاوه بر مبارزه با رژیم ستمشاهی و حراست از نظام مقدس جمهوری اسلامی آثاری ماندگار و ارزشمند از خود به یادگار گذاشت، موجب تالم و تاثر شدید اینجانب و کلیه ناظرین امین دفتر نظارت و بازرسی بر انتخابات شهرستان بروجرد گردید.

**پیام تسلیت سرپرست دانشگاه پیام نور لرستان به مناسبت درگذشت یار دیرین امام (ره) و رهبری
در متن پیام آمده است: درگذشت غم انگیز آیت الله هاشمی رفسنجانی یار دیرین امام (ره) و انقلاب اسلامی، ایران را در غم و حسرت فرو برد.

**پیام تسلیت رئیس دانشگاه لرستان به مناسبت ارتحال جانگداز آیت الله هاشمی رفسنجانی
رحلت عالم مجاهد، فقیه نستوه، اسطوره پایداری برکلمه حق، یار دیرین امام ومقام معظم رهبری، حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی، ضایعه ای غم انگیز و اندوهی سهمگین برای نظام و میهن اسلامی ایران به همراه داشت.

**رئیس سازمان برنامه و بودجه لرستان درگذشت یار دیرین امام (ره ) و رهبری را تسلیت گفت.
در متن پیام علی هادی چگنی آمده است:تسلیت واژه ای ناچیز است در مقابل فقدان امیر کبیر سال های انقلاب جمهوری اسلامی ایران ،یار دیرین خمینی کبیر (ره) و یاور صدیق مقام معظم رهبری به راحتی بال های پرواز را پر گشود و آسمانی شد.

** مدیرکل میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری لرستان در گذشت یار دیرین امام (ره ) و رهبری را تسلیت گفت .

آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام شامگاه یکشنبه 19 دی 1395 خورشیدی پس از سال ها مبارزه و دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی به امام راحل و شهدای انقلاب پیوست.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار