کد خبر: ۳۵۳۸۱۴
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۶ 02 January 2017
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: اگر با متخلفان برخورد نشود شرایط برای افرادی که سالم تولید می‌کنند نیز دشوار می‌شود.
محمدرضا صفی‌خانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا منطقه لرستان، اظهار کرد: یکی از مشکلات صنعت خوراک دام، طیور و آبزیان کشور وجود واحدهای غیرمجاز تولیدکننده آنها است.
وی اضافه کرد: واحدهای تولیدی خوراک دام، طیور و آبزیان می‌توانند در رونق صنایع دامی و آبزیان نقش مهمی داشته باشند که اگر در آنها تقلبی انجام شود می‌تواند نتیجه منفی و عکسی به همراه داشته باشد.
صفی‌خانی تصریح کرد: در شرایطی که با متخلفان برخورد نشود شرایط برای افرادی که سالم تولید می‌کنند مشکل خواهد شد و تأمین هزینه‌هایی مانند مالیات برای آنها دشوار است. رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان ادامه داد: در همین راستا این سازمان گشت و کنترل‌های منظمی بر این واحدها دارد و حسب بازرسی‌های به عمل آمده از این واحدهای صنعتی و تولید در سطح شهرستان خرم‌آباد یک واحد به علت عرضه مکمل دامی تقلبی متخلف شناخته شد.
وی با بیان اینکه ارزش پرونده تخلفاتی این واحد 130 میلیون و 500 هزار ریال بوده است، افزود: پرونده این واحد جهت سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی ارسال شده است. صفی‌خانی از مردم خواست تا در صورت مشاهده هرگونه کالای قاچاق و تخلفات صنفی مراتب را به شماره 124 ستاد خبری سازمان اطلاع دهند.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار