کد خبر: ۳۵۳۰۴۷
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۶ 01 January 2017
فرمانده انتظامی پلدختر گفت: ماموران انتظامی شهذستان چهارهزارو و 600 کیلوگرم برنج خارجی قاچاق در این شهرستان کشف کردند.
 
سرهنگ صفر عبدالوند روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگارایرنا اظهار کرد: ماموران انتظامی در راستای مبارزه با ورود قاچاق کالا و ارز در میان کوه شرقی در محور آزاد راه پل زال – خرم آباد هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیونت ایسوزو مشکوک و آن را متوقف کردند. وی افزود: در بازرسی از بار این کامیونت تعداد460 کیسه برنج 10 کیلویی خارجی قاچاق فاقد هرگونه مدارک مثبته گمرگی کشف شد.
فرمانده انتظامی پلدخترگفت: کارشناسان ارزش ریالی کالای قاچاق کشف شده را 230 میلیون ریال برآورد کردند که در این رابطه خودرو توقیف و متهم با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.
وی همچنین از کشف محموله قاچاق به ارزش 124 میلیون و 800هزارریال در پلدختر خبر داد. سرهنگ عبدالوند افزود: ماموران انتظامی در محور پلدختر - خرم آباد در خروجی شهر پلدختر موفق شدند یک دستگاه سواری پژو 405 که از بنادر جنوبی بارگیری کرده بود را با هماهنگی مقام قضایی توقیف کنند.
وی تصریح کرد:ماموران انتظامی پلدختر در بازرسی از این خودرو تعداد 312 تخته پتوی خارجی کشف و یک نفر در این رابطه دستگیر و متهم به همراه پرونده متشکله به مرجع قضایی معرفی شد. شهرستان پلدختر در 120 کیلومتری جنوب غربی شهرستان خرم آباد مرکز استان لرستان واقع شده است .
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار