کد خبر: ۳۵۱۶۵۶
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۷ 30 December 2016
تغییر و تحولات در سطح مدیران ارشد استان،جرات و توان استفاده از چهره های شاحص اصلاح طلب ، ارتباط و رایزنی های مناسب در سطح مجلس، ارتباط مناسب با هیئت دولت و ورود به تیم حاکمیتی فعلی (دولت تدبیر و امید)،استفاده شجاعانه از تیم انتخاباتی و حمایت از آنها، جوابگویی به مطالبات تیمی و جناحی، رعایت اخلاق مداری دینی و سیاسی، پیشبرد و تکمیل زیرساختهای طرح های نمایندگان دور گذشته، تعامل بسیار ایده آل بین مجمع نمایندگان، اهمیت به تفکر شطرنجی (هدایت مهره ها و حرکت به موقع و حمایت و پشتیبانی)، ایجاد آرامش در سطوح مختلف سیاسی -اجتماعی -مدیریتی ، حضور موثر و به موقع در بین مردم و ارتباط مردمی به طرق مختلف، عدم ایجاد تشنج و اختلاف و اعمال فشار بر سطح مدیریتی استان، فعالیت و نظارت در همه سطوح وبخشهای مختلف اجتماع، دفاع از خواستهای مردمی و قشری در سطح مجلس، رعایت ادب و نزاکت کاری و سیاسی و حس مسوولیت پذیری جهت پاسخگویی درست و به موقع به مردم، استفاده از مشاورین و افراد موجه و مورد قبول حداکثری مردم و احزاب، اصلاح شیوه های مدیریتی حاکم بر لرستان با تعامل و نظارت و مدارا، حضور فعال در بین مردم و جلسات مردمی و تشکلهای مختلف و ... همه و همه، عواملی هستند که سطح کلاس نماینده حوزه خرم آباد و دوره چگنی جناب دکتر بیرانوندی را در قبولی مدرک سیکل تایید می نماید.
 
 
 
حال این سوال به ذهن می آید ؛ چرا سیکل؟
در سالهای گذشته شاید در خاطر مبارک برخی از دوستان کنشگر سیاسی بیاید بنده حقیر در مطلبی انتشاری سطح سواد سیاسی استان را به ابتدایی ! تشبیه نمودم و عرض کردم با گذر از برخی قید و بندهای تعصبی و قومی قبیله ای ،دوری از هوچیگریها، مجیز گوییها و ادبیات کوچه بازاری ،عدم پذیرش عربده کشی ها و التماس ها برای جمع آوری رای و ...شاید نخستین بار بود که مردم به القاب و عناوین و مدرک اهمیت دادند و کلاس پایان دوره ابتدایی را گذراندندو سطح سواد سیاسی خود و نمایندگان را بالا بردند (که البته جای شکر و بسی شعف دارد)
-اینک در دوره مجلس دهم ! ما (مردم و نماینده مردم)در کلاس نهم نمرات خوبی کسب نموده و در حال گرفتن دیپلم و شاید روزی !!نه چندان دور؛ به گرفتن فوق دیپلم نائل گردیم.
-حضور احزاب سیاسی، تشکلها، و تشکیل زیر شاخه هایی از قبیل انجمن های صنفی و ...
پیگیری مطالبات حقوق شهروندی و مردمی،
تعقیب و رصد نمودن اخبار حوزه انتخابیه توسط خبرنگاران و اصحاب رسانه، مردم ، احزاب و گروههای مختلف ،
احساس حس پاسخگویی به موکلان و تلاش برای ارتباط بیشتر و موثر در امور جاری و حتی حوادث یومیه، حوزه انتخابیه،

***و از همه مهمتر:
پذیرش( حداقلی!!؟) در بین لایه های مختلف جامعه و اذعان به این نکته که:
نماینده بایستی برای ارتقا و پیشرفت حوزه انتخابی[ و در نتیجه اهداف عالی جمهوری اسلامی]، تلاش خود را در راستای وظایف قانونی خود که همان《قانون گذاری و نظارت بر اجرای دقیق و درست قانون است》را معطوف نماید.
پذیرش این نکته اساسی در نزد افکار عمومی و رسوخ طرز فکر؛ بکارگیری توان نماینده در ارائه طرح ها و لوایح کارگشا و اثر گذار در رشد و بهبود رفاه و آسایش، در زندگی مردم و از بین بردن موانع قانونی برای دستیابی هر چه آسانتر مردم به منابع و تسهیلات مالی و پولی، جهت ایجاد گارگاههای تولیدی و تشکیل تعاونی های ایجاد کار و اشتغال ، آموزش و پرورش بهتر، گسترش و بهبود خدمات بهداشت و درمان و ....
توانسته در ارتقای کلاس و مدرک ابتدایی مردم و نماینده نقش موثری ایفاد نماید.
هر چند در اینجا نباید از زحمات و تلاشهای تمامی نمایندگان ادوار گذشته؛ چه آنها که دوره پیش دبستانی، اول دبستان ، دوم و سوم و چهارم و ...
را گذراندند و چه آنهایی که با نمره انضباط 20 و یا شلوغ کاری های بعضا خنده آور !! نقشی در تلطیف اذهان عمومی و کلاس ما را فراهم نمودند،
و چه آنهایی که با انتشار مدارک مورد قبول اتخاذ شده در سطح بالای ملی و بین المللی موجب چالش و کنتاکت در بین انتخاب قومی-قبیله ای /آگاهانه را رقم زدند؛ به راحتی گذشت.بلکه در اینجا جا دارد از زحمات تک تک آنها قدردانی نموده و از آموزگار آنها که همان مردم و ولی نعمتانمان هستند تقدیر و تشکر کرد.
آری ما و نماینده مان کلاس نهم و مدرک سیکل داریم.
همواره موفق و پیروز باشید.
حشمت الله عبدی. خادم بی منت
هشتم دیماه 95
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار