معاون عمرانی استاندار لرستان:
معاون عمرانی استاندار لرستان گفت: تبدیل لرستان به مقصد گردشگری در گرو طرح پارک "سافاری" با ۱۳۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در استان است.
کد خبر: ۳۳۸۴۰۶
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۰ 04 December 2016
 به گزارش تابناک لرستان ،محمد اصلانی در جلسه هماهنگی احداث پارک سافاری که در دفتر استاندار لرستان برگزار شد اظهار داشت: کار بزرگ نیازمند اهداف عالی است بنابراین در حداقل زمان ممکن باید بستری بدون کوچکترین موانع برای احداث طرح پارک سافاری در شهر خرم‌آباد فراهم شود.
اصلانی 

وی افزود: خوشبختانه دستگاه‌های اجرایی که به نحوی در اجرای این طرح دخیل هستند نظر مثبت خود را اعلام کرده‌اند.

معاون عمرانی استاندار لرستان با بیان اینکه اولویت اصلی ما کارهای مربوط به پارک سافاری است، عنوان کرد: تبدیل لرستان به مقصد گردشگری در گرو طرح پارک سافاری با یک هزار و 300 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در استان است.

وی خواستار همکاری لازم توسط مدیران دستگاه‌های اجرایی استان با مجری طرح پارک سافاری شد و بیان کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی استان در راستای توسعه استان مکلف هستند که تسهیل‌گر امور باشند.

اصلانی با بیان اینکه پروژه پارک سافاری یک طرح اثرگذار است، گفت: ما باید به این طرح به عنوان یک طرح اثرگذار که علاوه بر اثرات ملی اثر بسیار بزرگی بر روی توسعه پایدار استان می‌گذارد، نگاه کنیم.

وی عنوان کرد: در جلسه امروز مقرر شد ظرف مدت یک هفته سرمایه‌گذار طرح احداث پارک سافاری نماینده خود را به اداره کل میراث فرهنگی معرفی کند و طی یک ماه آینده در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان این طرح مصوب شود که بتواند پس از مطالعات زیست محیطی به هیئت دولت ارسال شود.

معاون عمرانی استاندار لرستان افزود: امیدواریم تا پایان سال هیئت دولت بتواند طرح پارک سافاری در شهر خرم‌آباد را مصوب کند و زمینه اجرایی این طرح برای سال 96 عملیاتی شود.

وی با اشاره به اینکه اقدامات وسیعی در سافاری پارک انجام می‌شود، عنوان کرد: در این پروژه آورده سرمایه‌گذار حدود 30 درصد است و مقرر شده که از محل صندوق توسعه ملی نیز 50 درصد و مابقی اعتبار به صورت ریالی توسط سرمایه‌گذار تأمین شود.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار