کد خبر: ۳۳۲۹۱۴
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۵ 22 November 2016
معاونت آموزش متوسطه مدیریت آموزش و پرورش بروجرد گفت: عدالت آموزشی از مهم ترین اهداف وزارت خانه بوده که براین اساس نیز فقرمالی نباید مانع پیشرفت تحصیلی دانش آموزان شود.

منوچهر فاتحی فر روز سه شنبه درآیین تجلیل ازافراد برتر کنکور سال 95 بروجرد که در دبیرستان غیر انتفاعی اندیشه نیکان بروجرد برگزار شد افزود: بسیاری از دانش آموزان دارای توانمندی ها و استعدادهای بالایی بوده که باید این پتانسیل ها وفرصت به خوبی هدایت شده تا به افرادی تاثیر گذار و مفید برای خود و اجتماع تبدیل شوند.
وی اظهارکرد: دانش آموزان علاقمند به تحصیل نباید فقر مالی را عاملی برای نرسیدن به آرزوها و موفقیت های خود بدانند آنها باید با تلاش و کوشش شرایط را به نفع خود تغییر داده وازهوش واستعداد خود در راستای ایجاد تحول در زندگی و توسعه و پیشرفت کشور فعالیت کنند.
معاونت آموزش متوسطه مدیریت آموزش و پرورش بروجرد بیان کرد: امروز اولیا دانش آموزان با افتخار سربلندی و موفقیت فرزندانشان را به نظاره می نشینند.
وی از فرهنگیان، سازمان ها، دستگاه های مربوطه وافرادی که در این عرصه یاری رسانده و حمایت می کنند تقدیر و تشکر کرد.
در پایان این مراسم از دانش آموز سارا گودرزی که موفق به کسب رتبه 93 کنکور سراسری سال 95 در رشته علوم انسانی شده تقدیر و تجلیل شد.مهمترین اخبار ورویدادهای بروجرد، لرستان وجهان به صورت 24 ساعته در کانال تلگرامی اخبار ایرنا بروجرد به آدرس @irnaboroujerd منتشر می شوند
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار