کد خبر: ۳۳۲۹۰۹
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۰ 22 November 2016
مدیر آموزش و پرورش سلسله گفت: تاکنون 300 دانش ‌آموز در شهرستان سلسله از کلاس‌ های آموزشی نانو استفاده کرده‌ و با این دانش نوین آشنا شده ‌اند.

حسین فرج الهی روز سه شنبه  افزود: نانوتکنولوژی کاربردهای وسیعی از جمله تولید مواد و محصولات صنعتی، پزشکی و بدن انسان، دوام ‌پذیری منابع کشاورزی، آب، انرژی، مواد و محیط زیست پاک، صنایع هوا و فضا، امنیت ملی و صنعت الکترونیک دارد.
وی اظهار کرد: در کشور ما در راستای توسعه دانش و فناوری‌ های نوین گام ‌های مهمی برداشته شده است که برگزاری کلاس ‌های آموزشی و پژوهشی و سمینارهای مختلف در شهرهای کوچک و بزرگ در بین دانش ‌آموزان، معلمان، محققان و پژوهشگران علاقه مند و نیز تولد مقالات علمی متعدد از جمله این اقدامات به شمار می‌ آیند. 
فرج الهی افزود: نزدیک یک سال است که به همت اداره آموزش و پرورش شهرستان سلسله کلاس های آموزشی فناوری نانو در مرکز پژوهش‌ سرای دانش آموزی برگزار می شود که این کلاس ها با استقبال کم ‌نظیر دانش ‌آوزان مواجه شده اند.
وی خاطرنشان کرد: کسب رتبه نخست المپیاد نانو در استان لرستان با توجه به مدت ‌زمان اندک برگزاری دوره‌ های آموزشی نانو از جمله موفقیت ‌های قابل تحسین دانش‌ آموزان شهرستان سلسله در این زمینه است.
مدیر آموزش و پرورش سلسله افزود: برای معرفی هرچه بیشتر و گسترش فناوری نانو در شهرستان سلسله برنامه‌ ریزی شده و انتظار بر این است با توجه به موفقیت ‌های کسب شده، استقبال دانش‌ آموزان از کلاس‌ های آموزشی و آمادگی آنان برای حضور در المپیادهای مختلف بیشتر شود.
وی با اشاره به برگزاری سه سمینار مختلف در ‌سال گذشته در سلسله گفت: در هر کدام از این سمینارها تلاش شده است تا دانش آموزان ضمن با تعاریف پایه ‌ای و کاربرد این فناوری در رشته ‌ها و گرایش‌ های مختلف، برای حضور در کلاس‌ های آموزشی و آمادگی برای المپیاد سال آینده آماده شوند.
شهرستان سلسله با 75 هزار تن جمعیت یکی از شهرستان های استان لرستان است.این شهرستان از شمال به شهرستان دلفان، از جنوب به شهرستان خرم آباد و از شرق به شهرستان بروجرد محدود است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار