کد خبر: ۳۳۲۹۰۵
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۵ 22 November 2016
 معاون جذب و گزینش شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور گفت: همایش عظیم پیاده روی اربعین قدرت و وحدت مسلمانان را به نمایش گذاشت و حقانیت امام حسین(ع) را به اثبات رساند.

 سیداحمد تقوی روز سه شنبه در جمع مردم معمولان در مسجد این شهر افزود: خوشا به سعادت آنانکه خود را در ایام اربعین به کربلای معلی رساندند چراکه امام حسن عسکری(ع) یکی از نشانه های انسان مومن را خواندن زیارت اربعین می داند.معاون جذب و گزینش شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور نماز جمعه را سنگر دفاع از اسلام و تریبون نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و گفت: در این سنگر وحدت ملی، مواضع حکومت و بیانات ولایت مطرح می شوند.
وی برای پیگیری مشکلات مصلای شهر معمولان قول مساعد داد و اظهار کرد: امام جمعه معمولان پیگیر حل مشکلات مصلای این شهر هستند و اقدامات خوبی در این زمینه انجام داده اند.*

* مصلای شهر معمولان 30 درصد پیشرفت فیزیکی داردامام جمعه معمولان نیز در جمع مردم معمولان با بیان اینکه مسجد محل برگزاری نماز جمعه این شهر گنجایش خیل عظیم جمعیت نمازگزاران را ندارد، گفت: عملیات اجرایی مصلای شهر معمولان از سال 1389 آغاز شده و اکنون حدود 30 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
حجت الاسلام احمد حکیمی گیلانی از مسئول گزینش ائمه جمعه کشور خواست که همکاری لازم را برای تکمیل طرح احداث مصلای شهر معمولان داشته باشد تا مردم این شهر روزهای جمعه بتوانند در فضای مناسب به اقامه نماز بپردازند.
وی افزود: بخش معمولان حدود 30 هزار تن جمعیت دارد که حدود 10 هزار تن از این تعداد در شهر معمولان زندگی می کنند.امام جمعه معمولان اظهار کرد: مردم معمولان ولایتمدار، متدین، انقلابی و پشتیبان ولایت فقیه هستند و حدود 80 شهید در دوران دفاع مقدس تقدیم انقلاب کرده اند.وی افزود: مردم معمولان در تمام حماسه ها از جمله راهپیمایی و انتخابات حضور پرشور و حداکثری دارند و جوانان این منطقه داوطلبانه در کنار حرم اهل بیت(ع) به عنوان مدافع حرم حضور می یابند.
مسوول گزینش ائمه جمعه کشور در بدو ورود به معمولان به مقام شامخ شهدا در گلزار شهدای گمنام این شهر ادای احترام کرد.شهرستان پلدختر در 120 کیلومتری جنوب غربی شهرستان خرم آباد مرکز استان لرستان واقع شده است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار