رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان مطرح کرد:
محمد رضا صفی خانی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان در جریان دیدار با معدن كاران بروجرد از لزوم ایجاد خانه معدن در بروجرد سخن گفت
کد خبر: ۲۲۹۲۰۵
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۵ 14 May 2016



به گزارش تابناک لرستان ، محمد رضا صفی خانی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان در جریان دیدار با معدن كاران بروجرد از لزوم ایجاد خانه معدن در بروجرد سخن گفت.

برپایه این گزارش ، محمد رضا صفی‌خانی  در این دیدار گفت: رسیدگی سریع به مسائل و مشكلات معدن كاران و پیگیری حقوق آنها از مزیت‌های ایجاد این خانه یا تشكل صنفی محسوب می شود.

وی  افزود: قانون، حوزه اختیارات تمام نهادها را مشخص كرده است ولی برای ایجاد تعامل و برطرف كردن سریع مشكلات معدن كاران، كمیسیون تعامل ایجاد شده است.

صفی خانی خاطر نشان ساخت: متاسفانه استان لرستان علی‌رغم داشتن ظرفیت‌های فراوان در بخش صنعت از نظر فعالیت اقتصادی و ارزش افزوده در این بخش در قعر جدول استان‌های كشور است.

وی بیان داشت: كارگروه رفع موانع تولید در استان بسیاری از موانع تولید را حل می‌كند و قرار است چند جلسه از آن به بررسی مشكلات واحدهای معدنی بروجرد اختصاص یابد.

 رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان عنوان کرد: متاسفانه برداشت از معادن با دستگاه‌های موجود صرفه اقتصادی ندارد لذا ایجاد صندوق معدن برای ارایه تسهیلات بانكی و نوسازی ناوگان و ماشین آلات مورد نیاز حوره معدن در استان لرستان در حال پیگیری است.

محمد رضا صفی خانی در پایان اظهار داشت: حوزه اختیارات معادن بروجرد تا پایان اردیبهشت ماه به این شهرستان تفویض می‌شود تا مسایل و مشكلات این حوزه با اشراف و نظارت بیشتری پیگیری شوند.

منبع: تابناک
برچسب ها: صنعت ، معادن ، بروجرد ، تشکل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار