منتخب مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی :
منتخب مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی گفت: پاداش میلیونی برخی مدیران در نظام اسلامی ایران قابل‌قبول نیست چرا که این کارانگیزه کار را در بین نیروها کم می‌کند.
کد خبر: ۲۲۹۱۰۸
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۰:۴۵ 14 May 2016
به گزارش تابناک لرستان، "عباس گودرزی" گفت: این‌گونه مشکلات ریشه در نوع نگرش مدیران دارد چرا که دلیلی وجود ندارد مدیری پاداش چندمیلیونی دریافت کند اما نیروی دیگری در دریافت حقوق مشکل داشته باشد.
عباس گودرزی منتخب مردم بروجرد
وی اضافه کرد: این رفتارها سبب می‌شود تا انگیزه کار در بین نیروها کاهش یابد و نیاز است که نظام پرداخت حقوق‌ها در این راستا وارد عمل شود.
گودرزی به اختلاس و فسادهای مختلف اشاره کرد و گفت: برای فسادها و اختلاس‌ها یک برخورد ریشه‌ای و یک برخورد حاکمیتی وجود دارد و این دو از هم جدا نپذیر هستند.
به گفته وی برای جلوگیری از فسادها و اختلاس‌ها باید همه مراکز و نهادها برای اصلاح نگرش‌ها وارد کارشده چرا که بیشتر فسادها ریشه در نگرش افراد دارد.
منتخب مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی گفت: بخش عمده فسادها باید به سمت پیشگیری از جرم حرکت کند و نیاز به مشارکت جدی در این زمینه وجود دارد.
وی بیان کرد: متأسفانه بحث نظارتی در کشور با ضعف‌های جدی روبروست به طوری که یا قدرت نظارت و ابزارهای نظارتی به موقع عمل نمی‌کنند و یا این نظارت‌ها ضعیف و گاهی هم امکان عمل و نظارتی وجود ندارد.
به گفته وی دستگاه‌های نظارتی باید نظارت را جدی بگیرند چرا که فسادهای مالی جنایت بزرگی هستند اما بزرگ‌تر از آن این است که به اعتماد مردم نیز آسیب وارد می‌کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار