کد خبر: ۲۲۸۲۲۴
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۷ 11 May 2016


به گزارش تابناک لرستان به نقل از همشهری ،سال گذشته به شهرک صنعتی و شهرك سنگ الیگودرز از محل اعتبارات عمرانی 2585 میلیون ریال اعتبار اختصاص یافت.
  مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان با بازدید از شهرک صنعتی الیگودرز گفت: این درحالی است که شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان 4808 میلیون ریال معادل دو برابر اعتبار تخصیص یافته پیمان سپاری شده است.«فرزاد محمدی» با ارائه گزارشی از روند پروژه‌های اجرایی برای زیر ساخت شهرک‌ها اظهار کرد: تعامل صنعتگران در زمینه‌های مختلف با شرکت شهرک‌های صنعتی در روند بهبود وضعیت شهرک‌های صنعتی بسیار سازنده و موثر خواهد بود.وی گفت: مواردی از قبیل رفع معارضانی که در شهرک‌های صنعتی و سنگ الیگودرز زمینه مزاحمت را برای واحدهای صنعتی فراهم کرده اند، پیگیری می شود.

برداشت غیرمجاز 100 هزار تن از معادن الیگودرز
در حال حاضر روزانه 80 تا 100 هزار تن برداشت غیرمجاز مواد معدنی در منطقه «شاقز» الیگودرز صورت می گیرد.
به گزارش همشهری، معاون امور معدنی و اكتشافات سازمان صنعت معدن و تجارت لرستان با اشاره به وجود بیش از 25 معدن درمنطقه شاقز الیگودرز گفت: هم اكنون برداشت غیرمجاز در حدود 15 نقطه صورت می گیرد.
«ظهیر حیدری» افزود: برای جلوگیری از این برداشت‌های غیرمجاز نخستین ایست بازرسی و نصب باسكول در این ایستگاه راه اندازی می‌شود.
وی عنوان كرد: ایجاد و راه اندازی ایست بازرسی در سایر نقاط استان به ویژه دوره چگنی در دستور كار قرار دارد.حیدری گفت: باسكول های این ایست بازرسی به شبكه سازمان صنعت، معدن و تجارت متصل است كه این امر امكان هرگونه تقلب و قاچاق از سوی افراد سودجود را از بین می برد.
منبع: تابناک
برچسب ها: معدن ، سنگ ، الیگودرز ، اعتبار ، بودجه
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار