کد خبر: ۲۲۸۲۲۲
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۱ 11 May 2016


خبرگزاری فارس: افتتاح اداره گزینش و استخدام فرماندهی انتظامی لرستان

به گزارش تابناک لرستان به نقل از خبرگزاری فارس ،، سردار محمد قنبری پیش از ظهر امروز ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و ولادت با سعادت حضرت اباالفضل عباس(ع) در مراسم افتتاحیه اداره گزینش و استخدام فرماندهی انتظامی لرستان، که با حضور جمعی از فرماندهان انتظامی و معاونین وی برگزار شد، اظهار کرد: نیروی انتظامی جایگاهی بسیار بالا و باارزش دارد و یک سازمان اجتماعی است که اهمیت قابل توجهی برای مردم قائل است.

وی عنوان کرد: نیروهای انتظامی پاسداران واقعی و ادامه‌دهندگان راه اولیاء دینی هستند که امیدواریم این نیروها با جدیت، ایمان و صداقت بتوانند به مردم که ولی‌نعمتان خود هستند، خدمت صادقانه کند.

این مسئول خاطرنشان کرد: ما در جامعه‌ای زندگی می‌کنیم که مردم و دانش‌آموزان و کودکان ما برای نیروی انتظامی و این شغل شریف ارزش و اعتبار خوبی قائل هستند که این یک سرمایه عظیم برای ما است زیرا بین مردم بیشترین متقاضی برای شغل نیروی انتظامی وجود دارد و ما شاهد آن هستیم که شغل پلیسی یکی از شغل‌های باارزش و مورد علاقه بین مردم است.

سردار قنبری خاطرنشان کرد: اداره گزینش و استخدام اولین گلوگاه برای ورود به این شغل مناسب است بنابر این ما باید سعی کنیم همواره در حفظ و زیباسازی این مکان مقدس تلاش کنیم؛ زیرا بیشترین تماس مردم با پلیس و نیروی انتظامی است و فردی که می‌خواهد استخدام شود اولین‌بار به این مکان بیاید.

فرمانده نیروی انتظامی لرستان یادآور شد: پلیس می‌تواند آسایش،‌امنیت و آرامش را برای مردم به ارمغان بیاورد به همین منظور ساختمان‌های پلیسی نیز باید مکان‌های خوب و در حد این شغل ارزشمند باشند.

سردار قنبری ادامه داد: راه‌اندازی این ساختمان که در وهله اول یک ساختمان متروکه بوده است برای نیروی انتظامی استان اعتباری کمتر از 100 میلیون تومان برده است که این خود نشان‌دهنده عمل به شعار سال یعنی اقتصاد مقاومتی،‌ اقدام و عمل است.

وی گفت:‌ اگر این ساختمان از بنای اولیه آغاز می‌شد، احداث آن کمتر از 350 میلیون تومان هزینه نمی‌برد که این با عمل کردن به شعار سال سنخیت ندارد.

فرمانده نیروی انتظامی لرستان بیان کرد:‌ این ساختمان در متراژ 200 مترمربع احداث و به یکی از ساختمان‌های زیبا و در شأن مردم تبدیل شده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار