کد خبر: ۲۲۷۶۱۶
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۳ 10 May 2016
۱۱۱ خانوار روستایی در بروجرد از خدمات آبفار بهره مند شدند

به گزارش تابناک لرستان به نقل از خبرگزاری موج ،مدیر امور آبفار شهرستان بروجرد از آب رسانی به سه روستای این شهرستان و خدمات رسانی ۱۱۱ خانوار روستایی این شهرستان خبر داد.

عبدالرضا عبدی در این خصوص افزود: در سال گذشته سه روستای دهنو شاهقلی، چپدر و حاجی آباد دهگاه با جمعیت ۱۱۱ خانوار تحت پوشش خدمات این شرکت قرار گرفته اند.

وی تصریح کرد: در حوزه امور مشترکین در سال گذشته ۵۳۵مشترک از خدمات این شرکت بهره مند شده و برای ۲۲۵ مشترک نیز تشکیل شده است.

وی اضافه کرد: همچنین ۴۳۷ کنتور نیز نصب و ۶۳۵ دستگاه کنتور نیز تعویض شده است.

وی خاطر نشان کرد در زمان یاد شده یک هزار و ۱۰۴ کنتور آب نیز پلمپ شده است.

وی تصریح کرد: اجرای برنامه پایش در سه روستای عباس آباد ، برده سره و رضا آباد نیز اجرا شده که منجر به تعویض تعداد ۳۷ دستگاه کنتور خراب ، شناسایی ۱۵ مورد انشعاب غیر مجاز و پشت کنتوری و نیز شناسایی ۳۵ مورد منازل مخروبه و خالی از سکنه گردید.

عبدی افزود: در مدت یاد شده ۷۸۵ انشعاب غير مجاز نیز شناسایی که ۲۴۸ پرونده غير مجاز به مجاز تبدیل شده است.

مدیر امور آبفار شهرستان بروجرد در خصوص برنامه های انجام شده در حوزه بهره برداری نیز اظهار داشت: در سال گذشته تعویض ۱۵ دستگاه پمپ شناور، نصب ۱۱ دستگاه تابلوی سافت استارت، بهسازی ۳ رشته قنات و چشمه، و بهسازی ۲۵ دستگاه تابلوی برق انجام شده است.

وی تصریح کرد: در این مدت بوسیله چهار تانکر سیار در قالب دو هزار و ۳۰۸ سرویس برای ۳۲ روستای شهرستان ۲۷ هزار و ۶۹۶ متر مکعب آبرسانی شده است.

وی اضافه کرد: حفر ۷ حلقه چاه دستی و عمیق و اجرای شبکه داخلی به طول پنج هزار و ۵۰۰ متر در سال گذشته در راستای آب رسانی روستایی انجام شده است.

وی ترمیم ۳۰۰۰ مورد شکستگی در خطوط انتقال – پمپاژ وشبکه داخلی روستاهای تحت پوشش، احداث ۵ باب حوضچه شیرآلات، نصب ۵ دستگاه تله متری(کنترل از راه دور)، اجرای ۳۴۴۰ متر خط برق، و نصب ۸ دستگاه ترانس برق نیز در حوزه بهره برداری در سال گذشته عملیاتی شده است.

وی خاطر نشان کرد در حوزه کنترل کیفی نیز تعمیر ۳۲ دستگاه کلریناتور، شستشوی۱۰۵ موردی مخازن، توزیعیک هزار و ۷۲۵ کیلوگرم کلر، توزیع ۷۸ عدد کپسول و ۲۹ هزار و ۸۱۲ مورد کلرسنجی انجام شده است.

وی افزود: در مدت یاد شده یک هزار و ۷۸ مورد آزمایشات کدورت سنجی و میکروبی انجام شده و یک هزار و ۵۲۴ مورد ساخت محیط کشت نیز عملیاتی شده است.

عبدی افزود: شرکت آبفار شهرستان بروجرد در راستای آب رسانی روستایی ۳۷ کیلومتر خط انتقال و ۷ کیلومتر شبکه داخلی را عملیاتی و به اتمام رسانده است.

وی اضافه کرد: همچنین در مدت یاد شده مخزن بتنی به حجم ۶۰۰ متر مکعب و اجرای مخزن سنگ و سیمان ۱۴۰ متر مکعب به همراه احداث ۵۵ باب حوضچه شیرآلات نیز ساخته شده است.

مدیر امور آبفار شهرستان بروجرد گفت: تجهیز ۹ حلقه چاه و چاهک نیز در سال گذشته انجام شده است.

در شهرستان بروجرد ۲۲ هزار مشترک روستایی از خدمات آبفار لرستان بهره مند هستند.

منبع: تابناک
برچسب ها: آبفار ، بروجرد ، روستاییان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار