معاونت عمرانی استانداری لرستان گفت:
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان گفت: بارها سوال شده که چرا در دریاچه گهر امکانات گردشگری ایجاد نمی‌کنید و ما گفته‌ایم که این دریاچه منطقه حفاظت شده است و باید گردشگران و عاشقان محیط زیست از طبیعت بکر آن لذت ببرند نه این که مواد غذایی و تجهیزات مضر را به آنجا برده و این منطقه را تخریب کنند. برای همین در ایست و بازرسی این دریاچه تجهیزات و مواد تخریب کننده محیط زیست از افراد گرفته می‌شود
کد خبر: ۲۲۷۵۱۷
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۸ 10 May 2016



به گزارش تابناک لرستان ، محمد اصلانی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان در سومین گردهمایی دانشجویان حامی محیط زیست گفت: رویکرد دولت تدبیر و امید در حوزه محیط زیست با عناوینی چون اقتصاد سبز، توسعه پایدار، پایش و پایداری که همه تداوم بخش سیاست‌های ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری است تجلی می‌کند

وی اظهار داشت : اگر اعتقاد راسخ و اقدام و عمل پشتوانه مفاهیم و واژگان باشد، بی‌تردید بعد از این شاهد این نابسامانی‌هایی که هر روزه در قالب تخریب محیط زیست است، در آینده نخواهیم بود.

اصلانی افزود: در این گردهمایی که از سه سال گذشته شروع شده است، امیدوارم با تشریح مفاهیم و تفاضل اندیشه‌ها در این نشست و روزهای آتی به این نکته برسیم که یک تشکل شناسنامه‌دار با اهدافی عالی می‌تواند موجب رشد، تعالی و حفاظت از محیط زیست و منابع طبیعی به عنوان یک فرهنگ پایدار در جامعه شود.

این مسئول خاطر نشان کرد: این نعمت‌های الهی که خداوند متعال برای استفاده بشر در کره زمین قرار داده است، چرا باید این طور مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

اصلانی با بیان اینکه : آن چیزی که کره زمین از آن رنج می‌کشد، عدم بارگذاری مناسب بر روی آن است گوشزد کرد: اگر روزی بشر به این نقطه و درایت برسد که هر چیزی ظرفیتی دارد و متناسب با آن باید بارگذاری صورت گیرد، این کره خاکی نیز از این قاعده مستثنی نخواهد بود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان ادامه داد: بارها سوال شده که چرا در دریاچه گهر امکانات گردشگری ایجاد نمی‌کنید و ما گفته‌ایم که این دریاچه منطقه حفاظت شده است و باید گردشگران و عاشقان محیط زیست از طبیعت بکر آن لذت ببرند نه این که مواد غذایی و تجهیزات مضر را به آنجا برده و این منطقه را تخریب کنند. برای همین در ایست و بازرسی این دریاچه تجهیزات و مواد تخریب کننده محیط زیست از افراد گرفته می‌شود.

محمد اصلانی در پایان تاکید کرد: امیدوارم که شما دوستداران طبیعت در تبیین و تشویق بیش از پیش محیط زیست به افراد کوشا باشید و به روزی برسیم که به جای برندهای امروزی روی لباس‌ها نشان افتخار طرفدار محیط زیست به روی سینه افراد سبب ترویج این فرهنگ در جامعه شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار