این همایش با حضور سید ضیا هاشمی، معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم، سعید پورعلی، معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی، مهناز مظاهری، معاون آموزشی و پژوهشی سازمان حفاظت محیط زیست و مهندس اصلانی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان برگزارشده است
کد خبر: ۲۲۷۴۷۶
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۷ 10 May 2016



به گزارش تابناک لرستان ، سومین گردهمایی دانشجویی حامیان محیط زیست کشور در لرستان برگزار شد.

برپایه این گزارش ،این همایش  با حضور سید ضیا هاشمی، معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم، سعید پورعلی، معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی، مهناز مظاهری، معاون آموزشی و پژوهشی سازمان حفاظت محیط زیست و مهندس اصلانی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان برگزارشده است .

گفتنی است در این گردهمایی نمایندگان بیش از 110 گروه دانشجویی فعال در حوزه محیط زیست و تعدادی از فعالان محیط زیست دانشگاهی در این برنامه شرکت دارند.

محوریت این گردهمایی مسئله محیط  زیستی است و دو پنل تخصصی "رسانه و محیط زیست" و "گونه‌های جانوری در حال انقراض" در این زمینه برگزار می‌شود.

لازم به ذکر است  چهار کارگاه تخصصی "کارآفرینی محیط زیست"، "عکاسی محیط زیست"، "علل زوال جنگل‌های زاگرس"، "تغییر اقلیم" نیز در این گرهمایی  برگزار می‌شود.

در اختتامیه این مراسم در روز 23 اردیبهشت معصومه ابتکار، رئیس سازمان حفاظت محیط زیست و حمیدرضا طیبی، رئیس جهاد دانشگاهی،  حضور خواهندداشت.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار