کد خبر: ۲۲۲۳۴۱
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۷ 01 May 2016


به گزارش تابناک به نقل از ایرنا هوشنگ بازوندگفت: بر اساس گزارش هاي فرماندار دلفان از 26 واحد صنعتي ناحيه صنعتي عليميرزايي 20 واحد تعطيل شده است كه اين موضوع موجب نگراني است لذا بررسي وضعيت اين واحدها در دستور ويژه قرار گرفته است .
 وي اظهار داشت : معاون برنامه ريزي و توسعه استانداري لرستان موظف شده است در قالب كارگروه تسهيل رفع موانع توليد استان تكليف اين واحد هارا مشخص كند .
بازوند ادامه داد : اين كارگروه موظف شده است در قالب يك برنامه و با فرصت زماني مناسب ضمن بررسي علل تعطيلي ، راهكارهاي موجود را براي فعاليت اين واحدها اعلام نمايد .
وي اظهار داشت : تعداد شش واحد از اين واحدها در تملك بانك هاست كه بانك ها بايستي پاسخگو باشند كه چرا واحدي را به تملك خود درآوردند اما تعطيل شده است .
استاندار لرستان خاطر نشان كرد: به هر روي دستگاههاي مربوطه موظف شده اند حداقل تلاش كنند نيمي از اين واحدها را فعال كنند و نتيجه كار خود را در اختيار مردم و خبرنگاران قرار دهند.
وي اظهار داشت : احياي اين واحدها در راستاي اقتصاد مقاومتي اقدام و عمل است كه مقام معظم رهبري در سخنان خود در مشهد درخصوص احياء ظرفيت هاي راكد و خوابيده بيان فرمودند و تمام تلاش خود را براي حل مشكلات واحدهاي تعطيل شده در سطح استان بكار خواهيم گرفت
فرماندار شهرستان دلفان گفته بود از 26 واحد ناحيه صنعتي عليميرزايي اين شهرستان 20 واحد تعطيل است و شش واحد ديگر فعال و نيمه فعال دارد .
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار