کد خبر: ۱۴۶۱۶۹
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۱ 17 December 2015

  به گزارش خبرگزاری تابناک از لرستان ،علی نیکبخت با رزومه ای ارزشمند و قابل دفاع، پس از موفقیت در فصل قبل وصعود به لیگ یک همراه با خیبر، با توجه به بضاعت مالی و فنی خیبر ،تابدین لحظه در لیگ فرسایشی و سخت دسته اول آزادگان نتایج راضی کننده ای کسب کرده است. در خصوص آخرین وضعیت خیبر با وی به گفتگو نشستیم که ماحصل آن تقدیم به خوانندگان فهیم لرستانی :
آقای نیکبخت چرا به صورت سریالی خیبر در آخرین دقایق مسابقات گل دریافت می کند ؟
به نظر بنده این موضوع چهار علت دارد، یک : خستگی ناشی از فشار دوندگی زیاد بر حریف و از دست رفتن تمرکز،دوم : استفاده ی بیش از حد از برخی از بازیکن ها؛ به دلیل اینکه در چند پست بازیکن جایگزین نداریم به ناچار مجبور هستیم از بعضی بازیکنان بیشتر استفاده کنیم که گاها همین امر با خستگی و یا بی انگیزگی بازیکن مواجه شده است؛ عدم تمرکز کافی از جانب بازیکنان در دقایق آخر؛ در حالی که بارها به بازیکنان اعلام کرده ام که در دقایق آخر مراقب باشند و همه چیز را تمام شده تلقی نکنند،متاسفانه عدم تمرکز لازم باعث می شود گل دریافت کنیم و عامل چهارم : بی تجربگی بازیکنان، اکثر بازیکنان ما تجربه حضور در لیگ دسته اول را ندارند و از آن ریزه کاری ها و حرفه ای گری ها استفاده نمی کنند.
وضعیت جسمانی بازیکنان در چه سطحی قرار دارد؟در مجموع شرایط مطلوبی بازیکنان دارند.در برخی اوقات مصدومیت های ناخواسته و یا سه اخطاره شدن باعث می شود بازیکنان مقداری تحلیل بروند
،در این میان بازیکن تا به شرایط خوب گذشته برگردد مقداری زمان لازم است و ما باید این چالش را مدیریت کنیم تا تیم با مشکلی مواجه نشود .
استفاده از علی صادق در ترکیب خیبر با اعتراض تماشاگران مواجه شد، نظر شما در خصوص این بازیکن چیست ؟
بنده از این بازیکن شناخت کامل دارم؛ ایشون بازیکن باتجربه و تاثیرگذاری هستند, علی صادق پس از اتمام دوران خدمت سربازی مقداری اضافه وزن پیدا
کرده است که با کمک مربیان درصدد هستیم هر چه زودتر شرایط بدنی بهتری را بدست بیاورد؛ این بازیکن در زمان فرهاد کاظمی برای پیکان در لیگ یک، کاوه زنجان،شهرداری زنجان ، مهرکام پارس بازی های قابل قبول به نمایش گذاشته است.قول می دهم در آینده ای نزدیک علی صادق می تواند مشکل گلزنی ویا حداقل ایجاد خلق موقعیت گلزنی را برای ما فراهم کند.
به نظر شما برخی نتایج مسابقات در لیگ یک خارج از مستطیل سبز رقم می خورد؟
بله- هر چند که اکثر داورهای ما انسان های شریف و سالمی هستند؛ ولی برخی اوقات نیز عده ی بسیار کمی هستند که خدا را در نظر نمی گیرند و خود فروشی می کنند. به طور مثال در بازی مقابل خونه به خونه بابل در خرم آباد رابطین باشگاه خونه به خونه قصد داشتند گزارشگر بازی را با مبلغی مجاب کنند بازی را جانب دارانه و به سود بابلی ها گزارش کند. که خوشبختانه آقای دالوند انسان شریف و متعهدی هستند و با رد پیشنهاد خونه به خونه این موضوع را به بنده اطلاع دادند. متاسفانه در همین بازی یک پنالتی اشتباه به ضرر ما گرفته شد و بازی را واگذار کردیم؛ هر چند که داور این مسابقه چند جلسه محروم شد ولی امتیاز حساسی را به ناحق از ما گرفتند.
تحلیل کلی شما از مسابقات خیبر در لیگ دسته اول کشور چیست ؟
در مجموع لیگ فرسایشی و سختی را در پیش خواهیم داشت، متاسفانه هیچ تیمی در لیگ یک از نظر مشکلات مالی شرایط ما را ندارد، شما وقتی اعتبارات تیم های باسابقه ای چون : پاس همدان، پارسه، و ... ملاحظه می کنید متوجه می شوید که این تیم ها با بضاعت خوب شان هنوز هم پایین تر از تیم خیبر در جدول قرار دارند؛ ما در چند بازی مقداری فشار را تحمل کردیم به طور مثال: بازی با پیکان در تهران، شهرداری اردبیل در خرم آباد در باقی دیدارها حریف دندان گیری برای رقیبان مان بودیم، در حداقل 4 مسابقه باید پیروز از زمین مسابقه خارج می شدیم که بی تجربگی و بدشانسی مانع از نتیجه گیری بهتر شد. تا بدین هفته خوب و راضی کننده نتیجه گرفته ایم.
چه تیم هایی را یک سر و گردن بالاتر از بقیه دیدید؟
با توجه به شرایط مالی و امکانات: تیم های پیکان، فجر شهید سپاسی، آلومینیوم اراک، خونه به خونه بابل و تا حدودی مس کرمان تا به حال خوب ظاهر شده اند .
چرا در اکثر مسابقات خارج از خانه خیبر یا شکست را پذیرا شده یا به تساوی دست یافته است ؟ ما به لحاظ شرایطی که داریم نمی توانیم ریسک کنیم و بیرون از خانه بی محابا به فکر بردن باشیم، البته گذشت زمان بازیکنان ما را آبدیده و باتجربه کرده است و در بازی های آینده برای بردن در بیرون از خانه تلاش خواهیم کرد. البته این را هم یادآور می شوم که تیم هایی مثل صنعت نفت آبادان با صرف ده میلیارد هزینه و مربی که دو سال با این تیم بوده است
هنوز یک برد خارج از خانه ندارد، فکر می کنم 70 یا 80 درصد تیم ها نهایتا در بازی های خارج از خانه دو پیروزی کسب کرده باشند.
اگر حرفی باقی مانده است در خدمت شما هستیم ؟
از تمام تماشاگران فهیم لرستانی که تا اینجای مسابقات برای خیبر سنگ تمام گذاشته اند تشکر می کنم و امیدوارم در این مسیر سخت ما را تنها نگذارند،
از مسوولین استانی نیز تقاضا دارم چتر حمایت خود را بر سر تیم خیبر باز کرده و مجموعه ی باشگاه خیبر را در لیگ امسال یاری کنند. 


گفتگو : رضا طولابی
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار