معاون امور تعاون، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به دستور مستقیم رئیس‌جمهور و وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی، گفت: برنامه‌های عملی برای اشتغال در لرستان ارائه خواهد شد.
کد خبر: ۱۱۴۱۸۷۲
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۶ 05 December 2023

به گزارش تابناک لرستان، پیرو راه‌اندازی قرارگاه اشتغال استان‌های زاگرس‌نشین و دستور رئیس جمهور در مورد تدوین برنامه‌ها برای این استان‌ها و مذاکره با دستگاه‌های ملی، فرهاد زیویار ظهر امروز با مهدی مسکنی معاون امور تعاون، وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی و سرپرست صندوق بازنشستگی کشوری دیدار و گفتگو کرد.

استاندار لرستان با اشاره به ظرفیت‌های کشاورزی، دامپروری و گردشگری در لرستان برای ایجاد اشتغال گفت: برخی صنایع امکاناتی در اختیار دارند که می‌توانند زمینه‌های اشتغال مد نظر رئیس جمهور در استان را به وجود آورند و امکانات وزارتخانه‌ها را به استان‌های مد نظر به ویژه لرستان هدایت کنند.

زیویار افزود: صنایع شیر پگاه در استان، مجتمع گاوداری ۷ هزار راسی دورود و دهکده گردشگری حوضیان الیگودرز و ... از جمله طرح‌هایی هستند که می‌توانند زمینه اشتغال‌زایی را در استان فراهم آورند.

استاندار لرستان ابراز امیدواری کرد با مجموع هماهنگی‌هایی که در سطح دولت برای حل مساله اشتغال استان‌های زاگرس‌نشین شکل گرفته تحول خوبی در این حوزه اشتغال لرستان شاهد باشیم.

مسکنی نیز در این جلسه با اشاره به دستور مستقیم رئیس‌جمهور و وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت: برنامه‌های عملی برای اشتغال در لرستان ارائه خواهد شد.

برچسب ها: لرستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار