مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان با بیان اینکه ۶۵ طرح راهداری و حمل و نقل جاده ای در این استان آماده بهره برداری است گفت: این طرح در روزهای باقیمانده از دهه فجر به بهره برداری می رسند.
کد خبر: ۱۰۹۰۸۶۵
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۱ 03 February 2023

محمد جولانژاد جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این طرح ها که مهمترین آنها در زمینه بهسازی و آسفالت محورهای ارتباطی و نیز راه های روستایی در استان خوزستان می باشند با اعتباری بالغ بر هفت هزار و ۱۱ میلیارد ریال اجرا شده اند.

وی ادامه داد: بهسازی ، لکه گیری و روکش آسفالت محورهای ارتباطی به طول ۱۹۶کیلومتر، بهسازی و آسفالت راه های روستایی به طول ۷۳ کیلومتر، ایجاد روشنایی طولی در بیش از ۱۶کیلومتر، تهیه و نصب حفاظ بتنی و قطعات پیش ساخته بتنی به طول ۹کیلومتر و تعمیر و احداث ۲۳ دستگاه ابنیه فنی و پل در سطح راه های ارتباطی استان از جمله این طرح ها می باشند.

جولانژاد دیگر طرح های آماده بهره برداری در خوزستان را رفع ۲۲ نقطه پرحادثه عنوان کرد و گفت:علاوه بر پروژه های بخش راهداری، ساختمان پاسگاه پلیس راه ملاثانی، مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی شاه آبادی در کمربندی دزفول، فاز دوم مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی مناتی در کمربندی اهواز ، مرکز معاینه فنی شهید مختار و ۱۰ نقطه ایمن سازی فیزیکی ویژه کاربران آسیب پذیر از دیگر پروژه های آماده بهره برداری در دهه فجر امسال هستند.

وی با بیان اینکه این طرح ها باعث اشتغالزایی در استان شده اند خاطرنشان کرد: اجرای این پروژه ها بیش از یک هزار و ۶۰۰ فرصت شغلی ایجاد کرده اند.

به گفته معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خوزستان یک هزار و ۱۵۰ طرح عمرانی ، خدماتی ، تولیدی و اشتغالزا در ایام الله دهه فجر امسال در نقاط مختلف استان خوزستان افتتاح و به بهره برداری می رسد.

محمد خانچی افزود: برای اجرای این طرح ها بالغ بر ۱۳۲ هزار میلیارد ریال اعتبار هزینه و یا پیش بینی شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار