امام‌جمعه دماوند :
امام جمعه دماوند گفت: از استاندار تهران برای فرستادن بازرسان و پایش عملکرد مدیران تشکر و تقدیر می کنم.
کد خبر: ۱۰۹۰۸۶۰
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۸ 03 February 2023

به گزارش تابناک تهران، حجت الاسلام‌ کاظم فتاح دماوندی در نماز جمعه این هفته دماوند گفت: از رئیس جمهور و وزیر کشور بخاطر انتخاب استاندار مردمی متواضع انقلابی، جهادی، توانمند، با تجربه و خستگی ناپذیر استان تهران که مصداق کارگزار طراز انقلاب اسلامی است.

وی افزود: حضور موثر و پر برکت استاندار محترم در دورافتاده ترین روستاها و شرکت در یادواره شهدا و به همراه بردن برخی مدیران کل و دیدار چهره به چهره با مردم و دستور حل مشکلات آنها از امتیازات دولت سیزدهم است و از آیت الله رئیسی جز این هم انتظاری نیست.

خطیب نماز جمعه دماوند ادامه داد: مسئولین در دولت اسلامی باید هم تجربه و سابقه کاری خوب داشته باشند و هم دارای پختگی و صبوری باشند تا در برابر ناملایمات ناراحت نشوند که بحمدالله چنین است.

وی خاطرنشان کرد: فرستادن بازرسین به ادارات و بررسی نحوه برخورد مسئولین با مردم و برخورد لازم با مدیران متکبر در دستور کار استانداری تهران قرار دارد که قابل تقدیر است.

حجت الاسلام والمسلمین فتاح دماوندی تصریح کرد: در نظام اسلامی مسئولین نوکر و خادم مردم هستند و شانی جز خدمت ندارند؛ هیچ مسئولی حق ندارد برای خدمتش بر سر مردم منت بگذارد؛ همه ما مسئولین بخاطر کم کاری ها از مردم عذرخواهی می‌کنیم.

امام جمعه دماوند در ادامه بیان داشت: از فرماندار بخاطر عذرخواهی از مردم در کوتاهی خدمت در برف روز دوشنبه تشکر می کنم؛ پذیرفتن واقعیت مشکلات و قبول گله برحق مردم، وظیفه ما مسئولین است.

این مقام مسئول ادامه داد: مردم توقع داشتند به خاطر برف سنگین روز دوشنبه و پاکسازی نشدن کوچه ها و خیابان ها در صبح آن روز مدارس کاملا تعطیل و آموزش مجازی شود، اما تصمیم مورد توقع مردم به موقع اتخاذ نشد.

وی افزود: شهرداری ها و دهیاری ها موظف هستند قبل از ساعت شروع مدارس، معابر را برای عبور وسائل نقلیه دانش آموزان پاکسازی کنند. اما هم امکانات آنها محدود است و هم گاهی کم کاری صورت می پذیرد که جای گله دارد.

خطیب جمعه دماوند خاطرنشان کرد: وسعت محدوده جغرافیایی و زیاد بودن تعداد خیابان ها و کوچه ها و کمبود امکانات و نیروی انسانی اگر با بارش سنگین برف همزمان شود، قطعا مشکلاتی برای مردم بوجود میآید که غیر قابل اجتناب است.

حجت الاسلام فتاح دماوندی تصریح کرد: از زحمات همه خدمتگزاران مردم در شهرداری ها و دهیاری ها در بازگشایی و برف روبی معابر در روزهای اخیر تشکر می کنیم و به خاطر قصور پیش آمده و عدم خدمت مناسب به شهروندان عذرخواهیم.
وی خاطرنشان کرد: از شورای شهر دماوند توقع داریم هرچه زودتر تکلیف شهردار را مشخص کنند، چون مردم ازین بلاتکلیفی گله‌مندند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار