مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) لرستان خبر داد؛
خرم‌آباد- مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) لرستان از اهدای ۲۶۹ نوع تجهیزات توانبخشی در بین معلولان این استان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۸۵۵۲۵
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۹ 03 January 2023

به گزارش تابناک لرستان، مجید طایف امروز سه شنبه در آئین توزیع تجهیزات توانبخشی که به مناسبت شهادت سردار سلیمانی و در بهزیستی لرستان برگزار شد، اظهار داشت: ۲۶۹ نوع تجهیزات توانبخشی برای معلولان لرستان از سوی بنیاد ۱۵ خرداد تأمین شده است که به صورت رایگان در اختیار آنها قرار می‌گیرد.

وی با اشاره بر نحوه توزیع این اقلام، بیان کرد: پس از دریافت مدارک پزشکی معتبر مبنی بر معلولیت افراد متقاضی و همچنین صحت سنجی و بررسی‌های لازم توسط گروههای مردمی و ارتباط با بهزیستی در مورد محرومیت و نیازمندی فرد وسایل توانبخشی اهدا خواهد شد.

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) لرستان، گفت: واکر، عصای ویژه نابینایان، عصای جسمی-حرکتی، تشک، مواج، تشک بادی و… را از جمله تجهیزات توانبخشی اختصاص داده شده از سوی بنیاد پانزده خرداد ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، به شمار می آیند.

طایف، اظهار کرد: بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) همواره در کنار بهزیستی است و تمام تلاش خود را می‌کند تا در حد توان خود بخشی از دغدغه‌ها و مشکلات افراد تحت پوشش این سازمان را برطرف کند.

وی همچنین به طرح مناسب‌سازی مسکن معلولان اشاره کرد و افزود: مقرر شده برای مناسب‌سازی ۱۰ هزار منزل مسکونی در کشور برای معلولین از برنامه‌های مهم بنیاد ۱۵ خرداد در قالب طرح ملی «مثبت حرکت سه» اقدامات لازم صورت گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار