معاون سیاسی، امنیتی استاندار مازندران:
وی با اشاره به هماهنگی سازمان یافته کشورهای دخیل در توطئه ضد ایرانی اخیر افزود: با توجه به سنگینی حجم وساختار پیچیده توطئه اخیر، هدف اصلی دشمنان براندازی انقلاب بود
کد خبر: ۱۰۸۰۷۲۳
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۷ 06 December 2022

به گزارش تابناک مازندران ، معاون سیاسی ،امنیتی استاندار مازندران با اشاره به نقش رسانه ها در مقابله با تهدیدات جنگ نرم استکبار گفت:

جبهه رسانه ای کشور برابر آرایش نوین جنگ فرهنگی دشمن نیازمند تقویت و بازسازی است.

روح الله سلگی در جمع فعالان فرهنگی جبهه انقلاب مازندران افزود:جبهه رسانه ای دشمن در صدد پمپاژ اخبار ناامید کننده با هدف دلسرد کردن مردم از انقلاب است.

وی با هشدار درباره هرگونه همراهی عناصر فکری کشور با جریان رسانه ای استکبار خاطر نشان کرد: یارگیری از بین چهره های سرشناس فرهنگی و سیاسی داخلی برای حمله به باورهای عمیق مردم راهبرد دشمنان در مواجهه با کشورمان است.
معاون استاندار مازندران ادامه داد: شکست توطئه سهمگین و پیچیده اخیر استکبار و متحدان آن برای براندازی به معنای پایان آن نیست.
معاون استاندار مارندران با اشاره به راهبرد مشترک معاندان و عوامل اجاره ای آنان در فتنه اخیر یادآور شد: اکثریت نمایی اقلیت، دروغ گویی و ایجاد تردید در ریشه های مذهب و ملیت از جمله شگردها و شعبده بازی معاندان در این فتنه بود.
وی با اظهار اینکه رژیم صهیونیستی در این فتنه بعنوان کارفرما و سازمان منافقین در نقش مجری فعالیت داشت افزود: ایران مستقل و مقتدر کابوس رژیم نامشروع اسرائیل است و دشمن همواره خواب تجزیه و تکه تکه کردن آن را می بیند.
این مسئول استانی تصریح کرد: ارتقای سطح تحلیل و بررسی داده های میدانی از تلاش معاندان در عرصه جنگ نرم رسالت مهم تلاشگران رسانه های کشور است.
سلگی، با اشاره به هماهنگی سازمان یافته کشورهای دخیل در توطئه ضد ایرانی اخیر افزود: با توجه به سنگینی حجم وساختار پیچیده توطئه اخیر، هدف اصلی دشمنان براندازی انقلاب بود.
وی با اشاره به عملکرد هوشمندانه نظام اسلامی در مقابل این توطئه، مهمترین کارویژه دستگاه‌های مسئول در این کارزار راآگاه سازی مردم نسبت به طراحی پیچیده این توطئه دانست.
معاون استاندار مازندران با اشاره به اینکه فلج سازی پلیس و نیروهای گمنام امنیتی نقشه حساب شده دشمنان در جریان فتنه اخیر بوداظهار کرد: پلیس مقتدر و سربازان گمنام امام و رهبری در این حادثه با هوشمندی فراوان دست برتر را داشتند.
وی ضرورت بازشناسی و واکاوی ابعاد حوادث اخیر را یادآورشد وافزود: باید با شناخت ابعاد گوناگون این توطئه راه تکرار آن را سد کنیم.
سلگی، انقلاب اسلامی را الهام بخش خواند وافزود:پیدایش جنبش ضد استکباری در جهان ثمره و دستاورد انقلاب اسلامی است.
معاون سیاسی، امنیتی استاندار مازندران تصریح کرد: رسالت کلیدی رسانه های کشور تقویت امید و اتحاد قومی حول مولفه های اساسی پیشرفت و اقتدار است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار