کد خبر: ۱۰۸۰۷۱۶
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۵ 05 December 2022
به گزارش خبرنگار روابط عمومی به مناسبت سالروز بیمه و با حضور دکتر علیرضا مخبر دزفولی قائم مقام مدیرعامل فولاد خوزستان در امور ستادی و مسئولیت‌های اجتماعی، رحیم امیدبخش مدیر امور اداری و محمدرضا اقبالی مدیرعامل شرکت نمایندگی بیمه تامین آتیه فراگیر در مراسمی از زحمات کارکنان این نمایندگی تقدیر شد. 
 
دکتر علیرضا مخبر دزفولی قائم مقام مدیرعامل فولاد خوزستان در امور ستادی و مسئولیت‌های اجتماعی با تشکر از مدیرعامل و کارکنان شرکت تامین آتیه فراگیر گفت: در سازمان‌ها ۴ نوع عدالت داریم. عدالت رویه ای (عدالت در رویه ها و آئین نامه ها)، عدالت توزیعی (عدالت در توزیع امکانات)، عدالت اطلاعاتی (دسترسی عادلانه به اطلاعات سازمانی) و چهارمین عدالت، عدالت تعاملی است. به این معنا که چه قدر به کارکنان احترام گذاشته می شود و نظرات آنان مورد توجه قرار می گیرد و  به قول معروف چه قدر دیده می شوند.
 
وی گفت: کارکنان وقتی از نظر نیازهای فیزیولوژیک تامین شدند نیاز بعدی آنها امنیت و احترام و محبت و بها دادن به آن ها و خلاقیت آنها است. 
 
دکتر مخبر دزفولی افزود: در حوزه سازمانی، بیمه از مهم ترین مولفه‌های امنیت شغلی می‌باشد. داشتن بیمه مناسب و اطمینان از آینده به شخص امنیت روانی بی نظیری  می‌دهد. 
 
قائم مقام مدیرعامل در امور ستادی و‌مسئولیت های اجتماعی با اشاره به رضایتمندی بالای کارکنان از رفتار کارکنان بیمه تامین آتیه در نظرسنجی اخیر گفت: این مهم ترین سرمایه شماست. با حسن خُلق، حوصله و رفتار تکریم آمیز با مراجعین خود، این سرمایه را افزایش دهید. 
 
مدیرعامل شرکت بیمه تامین آتیه فراگیر نیز در این مراسم گفت: بیمه در حوزه‌های مختلفی در حال فعالیت می باشد.
 
محمدرضا اقبالی اظهار داشت: در فولاد خوزستان تا امروز بالغ بر ۱۰ هزار بیمه نامه آتش‌سوزی برای کارکنان شرکت فولاد خوزستان تا سقف ۳۰۰ میلیون تومان به رایگان انجام شده است و اکنون این نوید را می‌توان داد که با پیگیری شرکت بیمه تامین آتیه و تایید مدیرعامل محترم و پیگیری قائم مقام مدیرعامل در امور ستادی و مسئولیت های اجتماعی  از این پس کارکنان شرکت با خرید بیمه نامه شخص ثالث، تا سقف ۴۰۰ میلیون تومان بیمه آتش سوزی را به صورت رایگان دریافت نمایند. در سال گذشته تمام بیمه نامه‌های صادراتی به‌وسیله‌ این شرکت به انجام رسیده است. 
 
وی افزود: با استفاده از رهنمودهای مدیران عالی شرکت، شر‌کت تامین آتیه فراگیر توانسته بر روی نقاط قابل بهبود کار نموده و آن‌ها را به نقاط قوت تبدیل نماید. 
 
وی با آرزوی موفقیت و عاقبت به‌خیری برای حاضران در جلسه، ارائه خدمات بیمه‌ای بیشتر برای کارکنان شرکت فولاد خوزستان را در آینده پیش بینی نمود. 
 
گفتنی است، مراسم یاد شده روز یکشنبه ۱۳ آذرماه ۱۴۰۱ در تالار طوبی دو فرهنگسرای شرکت فولاد خوزستان برگزار شد.
برچسب ها: تقدیر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار