طبق آخرین گزارش اعلام شده از دانشگاه علوم پزشکی شیراز، با بستری ۲۰ بیمار جدید طی ۲۴ ساعت گذشته، هم اکنون ۱۵۹ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های فارس بستری هستند.
کد خبر: ۱۰۸۰۶۷۴
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۹ 05 December 2022

تابناک فارس به نقل از ایسنا: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تا صبح دوشنبه ۱۴ آذر، دو میلیون و ۲۵۶ هزار و ۸۷ تست تشخیصی مولکولی و تست سریع در آزمایشگاه‌های فارس تهیه شده که با بررسی نمونه‌های انجام شده، ۶۶۱ هزار و ۷۶۵ بیمار مثبت شناسایی شده است.

همچنین از مجموع تست‌های انجام شده از ابتدای شیوع تاکنون، یک میلیون و ۸۲۷ هزار و ۸۸۲ تست تشخیصی مولکولی بوده که ۵۳۳ هزار و ۱۰۱ مورد بیمار مثبت قطعی شناسایی شده، همچنین از ابتدای آغاز طرح شهید حاج قاسم سلیمانی تاکنون ۴۲۸ هزار و ۲۰۵ مورد تست سریع انجام شده و ۱۲۸ هزار و ۶۶۴ بیمار مثبت شناسایی شده است.

این گزارش حاکیست، با بستری ۲۰ بیمار جدید طی ۲۴ ساعت گذشته، هم اکنون ۱۵۹ بیمار مثبت و مشکوک دارای علایم در بیمارستان های استان بستری هستند که از این تعداد، ۲۳ بیمار به دلیل وخامت شرایط جسمی، در بخش‌های ICU، مراقبت‌های ویژه درمانی دریافت می‌کنند.

خوشبختانه در ۲۴ ساعت گذشته، موردی جدید فوت ناشی از کووید ۱۹ در فارس گزارش نشده و مجموع جان باختگان ناشی از کووید۱۹ از ابتدای شیوع بیماری تاکنون، هشت هزار و ۱۶۷ نفر است.

همچنین از ابتدای شیوع این بیماری تاکنون، ۶۵۳ هزار و ۵۶۳ هم استانی مبتلا به کووید۱۹ بهبود یافته که از بیمارستان‌ها ترخیص شده و یا از ایزوله خانگی خارج شده‌اند.

گفتنی است، در حال حاضر مجموع تعداد دُز تزریق شده واکسن کرونا در شهرستان های زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز با احتساب چهار دُز، به هشت میلیون و ۲۸۴ هزار و ۳۰۱ دُز رسیده که از این تعداد سه میلیون و ۴۳۴ هزار و ۷۲۲ دُز نوبت اول، سه میلیون و ۱۴۱ هزار و ۷۳۸ دُز نوبت دوم، یک میلیون و ۵۷۵ هزار و ۳۵۵ دُز نوبت سوم و ۱۳۲ هزار و ۴۸۷ دُز یادآور واکسن بوده است.

انتهای پیام



برچسب ها: کرونا ، مبتلایان ، فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار