فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد از کشف کالا‌های قاچاق به ارزش ۷ میلیارد و ۸۱۴ میلیون ریال در جاده "یاسوج به اصفهان" خبر داد.
کد خبر: ۱۰۸۰۶۴۰
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۳ 05 December 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، سردار "کیقباد مصطفایی"گفت: مأموران پاسگاه انتظامی پاتاوه در شهرستان دنا در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز با هماهنگی قضائی در محور"یاسوج-اصفهان" ایست و بازرسی دائر کردند.

 

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد افزود: ماموران حین انجام ایست و بازرسی به یک دستگاه خودرو وانت بار مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

 

وی بیان کرد: مأموران در بازرسی از خودروی مذکور ۷ دستگاه تلویزیون ال‌ای دی ۷۰ اینچ، ۱۲ دستگاه صحفه کلاچ فتون، ۵۰ عدد دیسک والو، ۲۰۰ عدد قمقمه آب، ۲۴۰ عدد آبجوش کن، ۳۹۶ جفت کفش اسپرت و ۱۴۰ عددچاقوتیزکن قاچاق کشف و ضبط کردند.

 

سردار مصطفایی با اشاره به این که کارشناسان ارزش کالا‌های کشف شده را ۷ میلیارد و ۸۱۴ میلیون ریال اعلام کرده اند، ادامه داد: یک نفر در این رابطه دستگیر و به مرجع قضائی معرفی و خودرو نیز به پارکینگ منتقل شد.

 

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد از شهروندان خواست؛ در صورت مشاهده هر گونه فعالیت غیر مجاز و قاچاق توسط افراد سود جو، موضوع را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان اقدام شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار