مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی:
مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی در همایش روز جهانی معلولین که در تالار ابن هیثم دانشگاه فرهنگیان شهید بهشتی برگزار شد، گفت: کار و عمل خدمت گزاران آموزش و پرورش استثنایی عبادت است.
کد خبر: ۱۰۸۰۶۰۵
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۲ 05 December 2022

به گزارش تابناک رضوی، سید امیر شوشتری با اشاره به آیه 29 سوره عنکبوت که فرموده است؛ «آیا مردم گمان کرده اند، همین که بگویند: ایمان آوردیم، رها می شوند و آنان به وسیله جان، مال، اولاد و حوادث مورد آزمایش قرار نمی گیرند؟»، گفت: نعمت ها و باز پس گرفتن آن ها، هم برای خود شخص و هم برای اطرافیان امتحان الهی است. ما همه همواره به نحوی در برابر امتحان های الهی هستیم.

وی افزود: کار و عمل خدمت گزاران آموزش و پرورش استثنایی همه خدمت و عبادت است. تمام همکارانی که زحمت می کشید، عمل شما بسیار باقدر و ارزش است و هر کسی نمی تواند سختی آن را درک کند.

وی ادامه داد: دانش آموزان آموزش و پرورش استثنایی نیز با سختی هایی رو به رو هستند ولی بدانید خداوند هر نعمتی را بگیرد، در عوض نعمت دیگری به بنده اش ارزانی می دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی در پایان گفت: در این مجلس زیبا و نورانی که شاید اکنون فوج فوج فرشته ها در آن حضور داشته باشند، فرشته هایی زمینی وجود دارند که وظیفه ما خدمت رسانی به آن ها است و ان شاالله بتوانیم وظیفه خود را در قبال این فرشته ها انجام دهیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار