هشدار مدیر حوزه های علمیه استان به مسئولان
مدیر حوزه علمیه استان : معنی ندارد ما نیازمند استفاده از منابع آب خود باشیم اما دیگران به دلیل قدرت و نفوذ خود اجازه استفاده از این منابع را به ما ندهند .
کد خبر: ۱۰۸۰۵۹۸
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۴ 05 December 2022

حجت الاسلام صفدر پناهی در گفتگو با تابناک کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت : در موضوع آب هر آنچه که داریم را برای توسعه دیگر استان ها از منابع خود می دهیم و تنها سدی که منافع آن صد در صد برای استان خودمان است را نمی گذارند اجرا کنیم .
حجت الاسلام پناهی افزود : خوزستانی ها نور چشم ما هستند اما این دلیل نمی شود که آن ها از قدرت و نفوذ خود استفاده کنند و اجازه ندهند ما سد آبریز را در استان اجرا کنیم و ما هم ساکت و نظاره گر باشیم.
وی ضمن انتقاد از مسئولین در خصوص سد آبریز گفت : اگر در خصوص اجرای سد آبریز همچنان سهل انگاری شود ، شخصا کفن می پوشم و جلوی مردم به این وضعیت اعتراض خواهم کرد .
حجت الاسلام پناهی ضمن تقدیر از عملکرد استاندار در خصوص پیگیری سد آبریز گفت : کاملا مطلع هستم که دکتر احمدزاده با جدیت پیگیر سد آبریز است اما به نظر می رسد اکنون نیازمند حمایت های مردمی برای به سرانجام رساندن این سد هستیم .
وی ادامه داد : من به عنوان یک روحانی وظیفه دارم که حق مردم را داد بزنم و اگر اقدامی از طرف دولت برای احداث سد آبریز صورت نگرفت ، شخصا جلوی هر مسئول کشوری که با استان سفر کند خواهم ایستاد و داد مردم را فریاد خواهم زد .
حجت الاسلام پناهی افزود : معنی ندارد سدی که در استان ما است و می تواند برای خیل بیکاران و نیازمندان منبع شغل و درآمد باشد اینگونه مورد ممانعت قرار گیرد و اجازه احداث آن داده نشود .
وی ادامه داد : من ازمسئولین میخواهم در سفر معاون اول رئیس جمهور به استان ، مجوز قانونی برای تجمع مردم در این خصوص داده شود تا مردم خواسته به حق خود مبنی  بر احداث هر چه سریعتر این سد را به اطلاع  وی  برسانند .
حجت الاسلام پناهی در پایان گفت : اینجانب به عنوان یک طلبه دلسوز نظام و مردم هشدار می دهم هر گونه کم توجهی و سهل انگاری در خصوص احداث این سد ، مردم را عصبانی خواهد کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار