رئیس جامعه معلولین استان کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
رئیس جامعه معلولین استان کرمانشاه با بیان اینکه معلولین برای اشتغال نیازمند حمایت ویژه مسئولین هستند، گفت: مناسب سازی فضاهای فیزیکی مهمترین دغدغه جامعه معلولین استان است.
کد خبر: ۱۰۸۰۵۹۳
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۴ 05 December 2022

مرضیه فرصت نژاد در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: معلولیت شناگری در خلاف جزر و مد آب است، معلول موفق کسی است که با وجود موانع خود را به سرمنزل مقصود برساند، اما باید دانست معلولیت علی رغم تمام سختی‌ها محدودیت به حساب نمی‌آید.

وی با اشاره به شعار امسال که "محدودیت‌ها را به فرصت تبدیل کنید"، افزود: امید داریم روزی باشد که بستر مناسبی در سراسر جهان برای فعالیت معلولین فراهم شود تا شاهد بروز موفقیت این افراد باشیم، موانع برای معلولین در جامعه بسیار است و با آسیب‌های ناشی از بیماری رو به رو هستند، اما معلول واقعی کسی است که از رحمت خدواند ناامید باشد.

رئیس جامعه معلولین استان کرمانشاه ادامه داد: یکی از مشکلات موجود این است که فضا‌های فیزیکی هنوز برای معلولین به صورت کامل مناسب سازی نشده ماشین مناسب برای این بیماران وجود ندارد و فراهم کردن امکانات، توانبخشی و دارو‌ها هزینه بر است.

وی تصریح کرد: مسکن هم یکی دیگر از مشکلات جامعه معلولین است، اشتغال به عنوان مشکل دیگر این جامعه مورد توجه است این افراد نیازمند حمایت‌های ویژه‌ها جهت ایجاد کسب و کار هستند، در حال حاضر ٣٠٠ نفر عضو جامعه معلولین استان کرمانشاه هستند.

رئیس جامعه معلولین استان کرمانشاه به اجرای تئاتر به مناسبت این هفته توسط معلولین اشاره کرد و گفت: این تئاتر با نام "روزی که لب ترانه‌ای است" با حضور ٧ نفر از معلولین استان اجرا شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار