تابناک هرمزگان// شرکت آب و فاضلاب هرمزگان دستاوردهاي علمي و پژوهشي خود را در نمايشگاه هفته پژوهش امسال به نمايش گذاشت.
کد خبر: ۱۰۸۰۵۸۷
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۴ 05 December 2022

به گزارش تابناک از هرمزگان// عبدالحميد حمزه پور در مراسم افتتاحيه و بازديد نماينده ولي فقيه در استان هرمزگان، نمايندگان هرمزگان در مجلس شوراي اسلامي و معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار، روساي دانشگاه و جمعي از مديران دستگاه هاي اجرايي از نمايشگاه هفته پژوهش و فناوري و بررسي طرح هاي فناورانه شرکت آب و فاضلاب هرمزگان افزود: در اين نمايشگاه اولويت هاي تحقيقاتي، پژوهش هاي انجام شده و همچنين همکاري‌هاي انجام شده با شرکت هاي دانش بنيان در اين نمايشگاه در معرض ديد بازديد کنندگان قرار گرفته است.

وي ادامه داد، يکي از برنامه هاي شرکت آب و فاضلاب هرمزگان همکاري با شرکت‌هاي دانش بنيان با هدف حل مشکلات و رفع نيازهاي فناورانه است که ساخت آب شيرين کن با فيلترهاي اسمز معکوس نيز در همين راستا صورت گرفت که توسط يکي از شرکت هاي دانش بنيان طراحي و ساخته شده است.

به گفته مديرعامل آبفا، اين آب شيرين کن براي اولين بار با فيلتر هاي اسمز معکوس بومي مطابق با استانداردهاي روز دنيا ساخته شده است. حمزه پور تصريح کرد، با کمک اين دستگاه مي توان آب هاي شور 40 هزار pmm نزديک به آب دريا را تا کمتر از 500 pmm شيرين کرد.

وي در ادامه با اشاره به اپليکيشن همراه آب نيز گفت: در اين نمايشگاه برنامه کاربردي همراه آب نيز در معرض ديد علاقه مندان گرفته است و به بازديد کنندگان معرفي مي شود. در اين اپليکيشن تمامي خدمات 22 گانه شرکت آب و فاضلاب هرمزگان به مشترکين ارائه مي شود.

انتهای پیام//

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار