استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: نحوه عملکرد در پروژه‌های راهداری استان رضایت بخش نیست.
کد خبر: ۱۰۸۰۵۷۹
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۱ 05 December 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، علی احمد زاده ظهر یکشنبه در نشست شورای برنامه ریزی استان، افزود: نارضایتی خود از پروژه‌های حوزه راهداری را به اطلاع رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور رساندیم.

وی ابراز داشت: سرعت کار در پروژه‌های حوزه راهداری پایین بوده و مردم از وضعیت روشنایی تونل‌ها رضایتی ندارد.

احمد زاده افزود: جاده‌های روستایی مرتب مسدود بوده و امکانات راهداری برای بازگشایی این جاده‌ها مناسب نیست.

احمدزاده از وضعیت پروژه‌های راهداری در استان ابراز نارضایتی کرد و گفت: تیم حوزه راهداری کارآمد نیست.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه پروژه‌ها فعال هستند، اما پیشرفت قابل قبولی ندارند، گفت: باید هر چه سریع‌تر این وضع تغییر کند، چرا که راه‌ها با جان مردم سر و کار دارند.

وی پس از ارائه گزارش اداره کل راهداری در خصوص آسفالت راه‌های روستایی، گفت: راه ۲۲ روستا در سیلاب و کلوار، ۲۰ روستا در مارگون منطقه تاکسیسه و مورزرد در چند ماه از سال به دلیل بارش برف و باران قطع و در پیچاب باشت، ممبی به طرف پهنوک و دیشموک و چاروسا هم همین وضع برقرار است.

استاندار  کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به این شرایط راهداری برای هر کدام از این مناطق یک دستگاه لودر مستقر کند و تا زمانی که اعتبارات تخصیص یابد و راه‌های روستایی احداث شود، پس از هر بارش که راه‌های ارتباطی مردم قطع می‌شود نسبت به بازگشایی اقدام کند.

وی ابراز داشت: در روستای دورافتاده‌ای در منطقه باشت ۳۰ خانوار زندگی می‌کنند و تا زمانی که جاده این روستا احداث شود راهداری اقدام به نصب پل کند تا مردم برای عبور از رودخانه و ارتباط با شهر دچار سختی و دردسر نشود.

احمدزاده با بیان اینکه استان در حوزه راه روستایی مشکل جدی دارد افزود: اولویت استان راه روستایی و آب آشامیدنی است و امیدوارم بتوانیم شاهد تغییرات جدی و اساسی در سطح استان باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار