فرماندار شهرستان روانسر در گفتگو با تابناک:
فرماندار شهرستان روانسر گفت: ۱٢ نقطه از شهرستان روانسر جهت سهولت در عبور و مرور معلولین مناسب سازی شد.
کد خبر: ۱۰۸۰۵۷۷
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۳ 05 December 2022

سعدی مصطفی زاده در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: مرکز جامع خدمات رسانی به معلولین در شهرستان با حضور مدیر کل بهزیستی استان افتتاح شد پیشتر معلولین برای دریافت خدمات باید به شهرستان‌های کرمانشاه و جوانرود مراجعه می‌کردند.

وی افزود: خوشبختانه با افتتاح این مرکز مراجعین در همان مرکز پذیرش شده و خدمات دریافت می‌کنند و سایر برنامه‌های هفته معلولین با همکاری ادارات از جمله شهرداری و بهزیستی در سطح شهرستان اجرایی شد که مهمترین آن "مناسب سازی برای معلولین در سطح شهر روانسر" بود.

فرماندار شهرستان روانسر با بیان اینکه در ١٢ نقطه از سطح شهر مناسب سازی انجام شد، تصریح کرد: سرکشی از خانواده‌ها و بررسی مسائل و مشکلات جامعه معلولین هم در این هفته انجام شد.

وی در ادامه اشاره‌ای به مصوبات سفر رییس جمهور هم داشت و اضافه کرد: در شهرستان روانسر قرارگاه عملیاتی جهت مصوبات این سفر تشکیل دادیم، کمیته فنی و کنترل پروژه هم در در همین زمینه در دستور کار قرار گرفته است امیدواریم به محض تامین اعتبار و ابلاغ آن در سطح شهرستان متناسب با پروژه‌ها کار انجام شود.

مصطفی زاده تاکید کرد: بسیاری از موضوعاتی که در شهرستان جزو مطالبات عمومی مردم است در کمیته برنامه ریزی شهرستان و در سفر اخیر رئیس جمهور به استان کرمانشاه در حوزه عمران و اشتغال بوده و تحقق پروژه‌ها تحولی در حوزه اشتغال و عمران استان ایجاد می‌کند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار